boss pref , mobile terminal doen het niet discussie in Jailbreak apps en thema's forum; ( verdwijnt na registratie ) hey mensen ik heb mijn 4s ge jailbraked, van alles geinstaleerd en ben nu bezig eigen iconen te maken ik wil met mobile terminal of ...
|
Registreer | FAQ | Ledenlijst | Kalender | Berichten van vandaag | Zoeken |
|
|||
|
|||
boss pref , mobile terminal doen het niet
hey mensen
ik heb mijn 4s ge jailbraked, van alles geinstaleerd en ben nu bezig eigen iconen te maken ik wil met mobile terminal of met bosspreffs mijn ssh wachtwoord (standaard alpine) wijzigen maar beide programma's sluiten meteen nadat ik ze geopend heb weet iemand waar het mss aan ligt mijn iphone draait op 5.0.1 groet mitchell |
|
|
Gesponsorde links (verdwijnt na registratie)
|
|
|||
|
|||
Die versie in Cydia werkt niet op ios 5.0.1. Oplossing is gewoon op hun website te vinden.
Easy Install (using Cydia auto-install) 1. Launch Cydia on your device, and allow it to fully load up. 2. Now tap on the ”Manage” tab on the bottom, then tap on “Sources” located in the middle. 3. Once your sources have loaded, tap “Edit” at the top right, then “Add” at the top left. 4. Lastly, enter YourCydiaRepo.org and tap “Add Source”. 5. Allow Cydia to do the rest of the work. 6. Now that you have added this repository, do a search for "MobileTerminal", and download it from Your Cydia Repo. Deze versie werkt wel op 5.0.1 |
|
|||
|
|||
waarom wil je je pass veranderen?
|
|
|||
|
|||
Standaard staat het mobile/root wachtwoord op alpine. Als je dus SSH installeerd en iemand anders weet je ip adres, zou het dus zomaar kunnen dat ze even komen rondneuzen op je iphone Dus je doet er goed aan om dan het mobile en het root wachtwoord te veranderen.
|
|
|||
|
|||
Citaat:
|
|
|||
|
|||
heb je voor iexplorer dan niet je usb kabel nodig?
|
|
|||
|
|||
Is dat een prbleem dan
|
|
|||
|
|||
persoonlijk vind ik het zonder kabel makkelijker, maar gelukkig is er voor ieder wat wils
|
|
|||
|
|||
thanks all
het werkt |
Er zijn 1 actieve gebruikers die momenteel deze discussie bekijken (0 leden en 1 gasten) |
|
Soortgelijke discussies |
||||
Discussie | Auteur | Forum | Reacties | Laatste bericht |
hoe installeer ik een *.deb file als mobile terminal niet werkt | Roccade | Jailbreak apps en thema's | 7 | 10-06-11 21:18 |
Geen SSH na jailbreak, mobile terminal start niet | B3rt | Jailbreak apps en thema's | 5 | 09-04-11 01:20 |
Applicaties doen het niet? | sjoerd.aarts | iPhone Apps | 5 | 08-11-08 23:00 |
Windows: Kan Big Boss Pref niet vinden | CrazyGab4u | Desktop-applicaties | 23 | 22-06-08 00:39 |
T-mobile logo in bigg boss source | Brimme | Jailbreak apps en thema's | 1 | 26-01-08 16:56 |
|
|