Unified iPod for iOS 5 bug discussie in Jailbreak apps en thema's forum; ( verdwijnt na registratie ) Ik had deze tweak geïnstalleerd. Toen ik merkte dat de video's app verdwenen was, maar niet was toegevoegd aan de muziek app (die door de ...
|
Registreer | FAQ | Ledenlijst | Kalender | Berichten van vandaag | Zoeken |
|
||||
|
||||
Unified iPod for iOS 5 bug
Ik had deze tweak geïnstalleerd. Toen ik merkte dat de video's app verdwenen was, maar niet was toegevoegd aan de muziek app (die door de tweak wordt omgedoopt in 'iPod' met het oude icoon) heb ik het weer verwijderd. Echter heb ik sindsdien een blanco icoon voor de muziekapp.
De ontwikkelaar reageert niet op Twitter. Wie weet hoe ik dit kan fixen? |
|
|
Gesponsorde links (verdwijnt na registratie)
|
|
||||
|
||||
Na de iPhone te hebben hersteld was het probleem weer gefixt overigens.
|
|
|||
|
|||
Je video's app staat nog steeds wel op de iPhone want als je via Spotlight zoekt kan je hem openen dus heb je al eens geprobeerd je beginscherm opnieuw in te stellen?
|
|
||||
|
||||
Nee had dat niet gereset. Maar ik heb er nu mee leren leven dat het aparte apps zijn
|
Er zijn 1 actieve gebruikers die momenteel deze discussie bekijken (0 leden en 1 gasten) |
|
Soortgelijke discussies |
||||
Discussie | Auteur | Forum | Reacties | Laatste bericht |
ios 5 lock bug | marrek22 | iPhone algemeen | 3 | 12-10-11 21:21 |
Bug bij update naar iOS 5 (iPhone 4) | iPablo | iPhone algemeen | 6 | 10-10-11 10:58 |
Muziek: Bug bij iPod functie op 3GS? | Gwendiah | Muziek, foto & video | 0 | 01-06-11 04:08 |
Alle verzendproblemen => iOS 4 bug! | bassbug | iPhone algemeen | 0 | 17-09-10 01:37 |
mogelijke bug in iPod functie | RHochstenbach | iPhone algemeen | 5 | 23-05-08 19:21 |
|
|