//

SSH erop zetten zonder code

SSH erop zetten zonder code discussie in Jailbreak apps en thema's forum; ( verdwijnt na registratie ) Hoi allemaal, Naar aanleiding van het artikel over 2 dezelfde cijfers in je codeslot, heb ik mijn code veranderd. Deze vond ik toch niet zo ...



Ga terug   iPhone, iPod touch, iPad en Apple TV forum > Jailbreak en Unlock > Jailbreak apps en thema's
Wachtwoord vergeten? Registreren!
Registreer FAQ Ledenlijst Kalender Berichten van vandaag

Reageren

 

Discussietools Weergave
  #1  
Oud 04-03-12, 16:23
Joas Joas is offline
• iOS 4.2.1
• 5.1.1
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: Aug 2010
Berichten: 15
Standaard SSH erop zetten zonder code

Hoi allemaal,

Naar aanleiding van het artikel over 2 dezelfde cijfers in je codeslot, heb ik mijn code veranderd. Deze vond ik toch niet zo fijn, dus vanochtend een andere ingesteld. Nu ben ik hem vergeten! Op dit moment ben ik bij mijn oom en tante, dus ver weg van mijn reserverkopie, die ook nog eens niet actueel meer is. Nu had ik geen jailbreak erop staan, maar wel gehad, vandaar dat ik er wel wat van weet. Nu dacht ik: Als ik hem jailbreak, kom ik binnen met ssh, en kan ik bestanden kopieren/passcode wissen. Nu is het volgens mij zo, dat ssh nog niet standaard op je ipod staat. Hoe kan ik ervoor zorgen dat dit werkt, zonder gegevens kwijt te raken? Alvast bedankt!

Groetjes Joas
Advertentie
Advertentie Gesponsorde links (verdwijnt na registratie)

  #2  
Oud 05-03-12, 17:52
SG3i SG3i is offline
• iOS 6.0.1
• Ik heb geen iPad
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: Nov 2010
Berichten: 309
Standaard

Aan de PC hangen en iFunbox gebruiken.
Reageren

Labels
code, jailbreak



Er zijn 1 actieve gebruikers die momenteel deze discussie bekijken (0 leden en 1 gasten)

 

Soortgelijke discussies

Discussie Auteur Forum Reacties Laatste bericht
iPhone: 4.3.3 erop zetten of 4.3.5 jailbreaken?? romynie Jailbreak 6 26-07-11 17:16
Windows: Itunes Muziek erop zetten zonder te syncen bobbagatez iTunes 2 11-12-10 13:13
Iphone 3g 2.1 unlocken en firmware 3.0 erop zetten? alachbaklava Archief 2 15-06-09 15:04
na 2.0.2 erop zetten error 6 fout. pascalbrouwers iPhone algemeen 31 29-10-08 14:55
Applicatie via SSH erop zetten Basjee Archief 1 19-08-08 13:28

Regels voor berichten
Je mag geen nieuwe discussies starten
Je mag niet reageren op berichten
Je mag geen bijlagen versturen
Je mag niet je berichten bewerken

BB code is Aan
Smileys zijn Aan
[IMG]-code is Aan
HTML-code is Uit
Trackbacks are Aan
Pingbacks are Aan
Refbacks are Uit



Alle tijden zijn GMT +2. Het is nu 09:03.