Lockscreen met wachtwoord discussie in Jailbreak apps en thema's forum; ( verdwijnt na registratie ) Ik las gisterenavond dat er een app is om mijn lockscreen met een wachtwoord te beveiligen, maar dit wachtwoord alleen wordt gevraagd als ik niet ...
|
Registreer | FAQ | Ledenlijst | Kalender | Berichten van vandaag | Zoeken |
|
|||
|
|||
Lockscreen met wachtwoord
Ik las gisterenavond dat er een app is om mijn lockscreen met een wachtwoord te beveiligen, maar dit wachtwoord alleen wordt gevraagd als ik niet op mijn eigen Wi-Fi zit. Zit nu al een tijdje te zoeken, maar kan het niet meer terugvinden.
Kan iemand mij hier verder mee helpen? |
|
|
Gesponsorde links (verdwijnt na registratie)
|
|
|||
|
|||
Cleverpin maar je moet gewoon nog password voor je lockscreen aanmaken in settings iphone
|
|
|||
|
|||
Voor Cleverpin ga je moeten jailbreaken.
|
|
|||
|
|||
Thamx, het is gelukt
|
Er zijn 1 actieve gebruikers die momenteel deze discussie bekijken (0 leden en 1 gasten) |
|
Soortgelijke discussies |
||||
Discussie | Auteur | Forum | Reacties | Laatste bericht |
Foto: album beveiligen met wachtwoord | Roccade | Muziek, foto & video | 1 | 16-06-11 11:19 |
iPhone email probleem met wachtwoord | IanB | iPhone algemeen | 1 | 18-01-11 18:15 |
Wachtwoord op je apps zetten met Lockdown | Victorinox 13 | Jailbreak apps en thema's | 95 | 05-10-10 21:11 |
Applicaites beveiligen met een wachtwoord | Jamie | Jailbreak apps en thema's | 7 | 01-06-08 23:03 |
|
|