iPhone Video Recorder van DreamCatcher discussie in Jailbreak apps en thema's forum; ( verdwijnt na registratie ) Heeft deze camera nog problemen? En is het mogelijk om apps als deze weer te verwijderen? zo ja, hoe?...
|
Registreer | FAQ | Ledenlijst | Kalender | Berichten van vandaag | Zoeken |
|
|||
|
|||
Heeft deze camera nog problemen? En is het mogelijk om apps als deze weer te verwijderen? zo ja, hoe?
|
Gesponsorde links | |
|
|
|
|
|||
|
|||
Ik heb sinds vandaag enkel de optie om een licentie aan te kopen of een code in te vullen... geen gratis 30sec. video's meer blijkbaar
Zijn er nog mensen die dit voor hebben? Groeten Sven |
|
|||
|
|||
|
|
|||
|
|||
het werkt perfect! alleen zou ik willen weten hoe ik de video's op mijn pc kan zetten. ik werk zelf met winSCP, en heb even zitten zoeken(zo heel veel verstand heb ik ook weer niet) maar ik kon de video's niet vinden(anders kon ik ze zo slepen naar mijn desktop)
dan kan ik mijn video's gebruiken voor vWallpaper, want daarmee kan je immers ook eigen video's op zetten |
|
||||
|
||||
zo ziet het eruit als ik een filmpje heb gemaakt, met witte achtergrond dus.
|
|||
|
|||
Bedankt. Echter, jouw interface is wel anders als die van mij. Bovenin beeld is het bij mij blauw/grijs en bij jou zwart. Maak nog eens 1 of 2 filmpjes zodat je een lijstje van 3 filmpjes hebt? Zijn er dan verschillende kleuren per filmpje? (bijv. blauw-wit-blauw-wit-etc.)? Oftewel, zou je nog zo'n screenshot kunnen posten nadat je 3 filmpjes hebt gemaakt?
|
|
||||
|
||||
Citaat:
dat blauw grijs van jou is gewoon standaard ik heb die balk in alle apps zwart. |
|
||||
|
||||
Zo zit het er bij mij uit. (unlimited )
|
|
|||
|
|||
Juist Bomans! Dat is de laatste versie (ongelimiteerd!). Die moet je hebben als je helemaal up-to-date wilt zijn. Overigens zijn al mijn instellingen gewoon hetzelfde, en de mogelijkheden ook, maar toch.
|
|
|||
|
|||
Geweldig programma! Kwaliteit is ook prima.
|
|
||||
|
||||
Bomans,
ik had hem dus geinstalleerd en wou een filmpje maken. Toen ik aant filmen was bleef ie ineens haken en kon ik niks meer met me iPhone doen, ik drukte een paar keer op de sleep/wake button en toen ging ie uit, maar! je zag het beeld nog steeds ligtjes, ik heb hem toen verwijderd via winscp en mijn versie erweer opgezet. Nu werkt alles weer goed en ik blijf wel bij de mijne en ik hoop voor jullie dat het jullie niet overkomt |
|
||||
|
||||
Gebruik het al een paar versies en heb er nog nooit problemen mee gehad.
|
|
||||
|
||||
Klopt dat, van die 60 MB per uur? Lijkt me een beetje optimistisch, gezien het feit dat een halve minuut ong. 2 MB is. Kom ik eerder aan 240 MB p/u.
|
||||
|
||||
Hangt natuurlijk af van hoe ge uw image quality instelt.
Kan best zijn dat ge op Lowest er wel geraakt. Ge kunt kiezen tussen: Lowest (save disk space) Lower Better (default) Best Bij mij staat em op Better (default) |
|
||||
|
||||
Ja, dat zal het zijn, niet aan gedacht. Thnx.
|
|
||||
|
||||
Ik heb vandaag iphone video recorder geinstalleerd.
heb 1.1.4 8 iphone. nadat ik heb geinstalleerd hij vraag contant voor een update. hij vraag update naar 1.2.2 , en dat update ik nadat ik dat heb gedaan komt weer een update van 1.2.2-1 en als ik dat heb gedaan. komt nogmaals de 1.2.2 versie. en zo gaat dat maar door. Wil iemand me helpen met deze probleem? en ik heb perongeluk purchase a license gedrukt dus nu komt continue . . . amper tevoorschijn. die optie bestaat niet meer. |
|
||||
|
||||
Waarschijnlijk heb je 2 sources die de update aanbieden en zorgt dat voor problemen.
Ik heb net hetzelfde voor. Niets van aantrekken. PS, je hebt PM |
|
||||
|
||||
.... Ik begrijp het
|
|
||||
|
||||
Topic opgeschoond en indien nodig strafpunten uitgedeeld. Het verspreiden van gekraakte software wordt hier pertinent niet getolereerd en kan leiden tot een onmiddelijke verbanning van het forum.
|
|
|||
|
|||
Weet er iemand hoe ik die filmpjes van mijn iPhone kan halen?
Ik vermoed met WinSCP, maar waar moet ik gaan zoeken? :x |
Er zijn 1 actieve gebruikers die momenteel deze discussie bekijken (0 leden en 1 gasten) |
|
Soortgelijke discussies |
||||
Discussie | Auteur | Forum | Reacties | Laatste bericht |
iphone video recorder | jantjej | Muziek, foto & video | 23 | 01-06-09 22:57 |
iPhone video recorder 3! | borgqueenx | Jailbreak apps en thema's | 2 | 19-11-08 17:30 |
|
|