Incompatible tweaks iOS 5.1.1 discussie in Jailbreak apps en thema's forum; ( verdwijnt na registratie ) Gridlock – Arrange icons however you want Dit heeft nooit goed gewerkt. Nog niet eens redelijk. Goed idee voor een tweak maar slechte uitvoering....
|
Registreer | FAQ | Ledenlijst | Kalender | Berichten van vandaag | Zoeken |
|
||||
|
||||
Gridlock – Arrange icons however you want
Dit heeft nooit goed gewerkt. Nog niet eens redelijk. Goed idee voor een tweak maar slechte uitvoering. |
Gesponsorde links | |
|
|
|
|
||||
|
||||
Wat werkt er niet aan dan bij jou?
|
|
||||
|
||||
|
|
||||
|
||||
Nooit last van gehad.. Niet door Gridlock. Misschien ligt het aan bepaalde combinatie met een andere conflicterende tweak. Als je er nog steeds last van hebt zou ik het aan de developer melden, die is vrij actief
|
|
||||
|
||||
Geen problemen hier met iPad2, iOS 5.1.1, Absinthe 2.02 en dan oa.
RetinaPad Gridlock AccountChanger doet bij mij niets. k Heb 2 accounts (NL & US) maar hij wil maar niet van de NL account af bij updaten. Onder 5.01 nooit problemen mee gehad. |
|
|||
|
|||
Deze tweaks die ik gebruikte bij 5.0.1 werken nu niet op 5.1.1:
-Recludo: als je op lockscreen de ipod controls hebt opstaan (2x homebtn), als je dan unlockt opent die muziekapp automatisch -Mathalarm: een rekensom oplossen voordat je je alarm kan afzetten/snoozen. |
|
|||
|
|||
Locktopus blijkt ook niet te gaan op 5.1.1. Het was net wat ik zocht
|
|
||||
|
||||
LockdownPro en Applocker wel
|
|
|||
|
|||
|
|
||||
|
||||
Citaat:
Jawel, maar is een vrij brede tijdslimiet, zo kan ik die post van vannacht nog editen. |
|
|||
|
|||
Switchy – Expands the iPhone’s native app
Werkt bij mij prima onder 5.1.1 |
|
|||
|
|||
Bij mij werkt infinidock en sleepfx het niet. Hij crashte veel
|
|
|||
|
|||
Backgrounder doet het niet goed meer. Werkt, maar native support optie faalt voor de Mail app. Oplossing is deze zelf actief in de achtergrond zetten. Echter zou je dit dus moeten doen na elke respring of herstart. Geen gewenste oplossing.
|
|
|||
|
|||
De PersonalHotspot toggle werkt niet in iOS 5.1.1, maar wel in 5.0.1. Ik kan enkel mijn personal hotspot aanzetten ermee, en bovendien denkt de toggle dat ie altijd uit staat (want hij geeft als afbeelding aan dat ie uit is).
|
|
||||
|
||||
Citaat:
|
|
||||
|
||||
Het staat er een beetje 'ongelukkig' maar het eerste lijstje is juist hetgeen wel werkt op IOS 5.1.1
|
|||
|
|||
Soms moet je even de tweak verwijderen en dan opnieuw installeren. Heeft sommige problemen bij mij opgelost...
|
|
||||
|
||||
NCSettings 3G toggle was kapot bij mij, hij sprong telkens op "uit". Gefixt door 3G handmatig uit te zetten en daarna pas met NCSettings in te schakelen.
|
|
|||
|
|||
Ik heb een leuke tweak gezien: Fusion, maar werkt die ook op de jailbreak 5.1.1?
|
|
|||
|
|||
Citaat:
Ik heb op mijn nieuwe Pad3 RentinaPad v1.3.2 gehad en heb de pad met moeite kunnen herstellen nadat niks het meer deed en ik zeer veel (grafische) problemen kreeg. Nu is er RentinaPad v1.3.4 met niet erg veel wijzigingen maar ik durf die gok niet nog eens aan |
Er zijn 1 actieve gebruikers die momenteel deze discussie bekijken (0 leden en 1 gasten) |
|
Soortgelijke discussies |
||||
Discussie | Auteur | Forum | Reacties | Laatste bericht |
Jailbreak tweaks & Apps op iOS 5 | iMarvin. | Jailbreak apps en thema's | 22 | 02-02-12 11:10 |
Wie kent goede lijst iOS compatible tweaks? | Bubbly | Jailbreak apps en thema's | 1 | 28-12-11 19:22 |
Melding over incompatible accessory | Thirteen | iPhone algemeen | 3 | 21-02-08 20:12 |
|
|