Fullscreen iPad 3 notification center discussie in Jailbreak apps en thema's forum; ( verdwijnt na registratie ) Beste mensen, Ik heb een vraag.: is er een tweak, app of iets anders waanmee ik mijn notification center in full screen krijg? Bvd, Victor...
|
Registreer | FAQ | Ledenlijst | Kalender | Berichten van vandaag | Zoeken |
|
|||
|
|||
Fullscreen iPad 3 notification center
Beste mensen,
Ik heb een vraag.: is er een tweak, app of iets anders waanmee ik mijn notification center in full screen krijg? Bvd, Victor |
|
|
Gesponsorde links (verdwijnt na registratie)
|
|
|||
|
|||
Cydia tweak : NCPad
http://www.youtube.com/watch?v=Z6WX3lXadpM Grtz |
|
|||
|
|||
Ik kan de video niet openen... maar dat maakt niet uit.
Ik bedoel dat als je van boven naar beneden trekt op de iPad dan krijgnja maar z'n klein ding. Doe je dat op je ipod dan krijg je hem in full screen. Dat wil ik juist ook graag op de ipad. Snappen jullie? |
|
|||
|
|||
Citaat:
How to make iPad banner notifications span the full width of the screen Snap je? |
|
|||
|
|||
Ik wil niet de banner maar dat ding waar je ook SNSettings(op ipod weer en aandelen) kan zien.
Dat donkergrijze ding. Ik kan helaas geen afbeelding uploaden zit op ipad en heb geen pc in de buurt. |
|
|||
|
|||
Van "dingen" heb ik geen verstand, sorry En, blijf niet te lang op die iPad "zitten" want dan kan het glas breken
Succes verder |
|
|||
|
|||
|
|
|||
|
|||
Citaat:
Probeer in dat geval de cydia tweak : BetterCenter niet full screen maar wel vullend van boven naar beneden Hopen dat onderstaande link nu wel werkt BetterCenter maakt het iPad-berichtencentum langer of korter (jailbreak) - iPad - iPadclub |
|
|||
|
|||
Het is niet wat ik bedoel maar ik gebruik het wel
Thnx voor de tip |
Er zijn 1 actieve gebruikers die momenteel deze discussie bekijken (0 leden en 1 gasten) |
|
Soortgelijke discussies |
||||
Discussie | Auteur | Forum | Reacties | Laatste bericht |
iPad fullscreen notification center | Wolfkie | Jailbreak apps en thema's | 2 | 26-02-12 12:49 |
Notification center via lockscreen | AtesYurek | Jailbreak apps en thema's | 25 | 21-02-12 13:01 |
Notification Center | scottstorch7 | iPhone algemeen | 0 | 19-11-11 13:54 |
Notification center | Scirocco | iPhone Apps | 4 | 28-10-11 20:47 |
|
|