Notification center via lockscreen discussie in Jailbreak apps en thema's forum; ( verdwijnt na registratie ) Goededag, Ik zou graag willen weten of er een tweak bestaat waarmee je in lockscreen naar notification center kan gaan. Hiermee bedoel ik niet intelliscreen ...
|
Registreer | FAQ | Ledenlijst | Kalender | Berichten van vandaag | Zoeken |
|
|||
|
|||
Notification center via lockscreen
Goededag,
Ik zou graag willen weten of er een tweak bestaat waarmee je in lockscreen naar notification center kan gaan. Hiermee bedoel ik niet intelliscreen etc, maar dat ik met de zelfde down swipe beweging naar de nc kan gaan. Mvg |
|
|
Gesponsorde links (verdwijnt na registratie)
|
|
||||
|
||||
Behalve instelliscreenX (maar die wil je niet) zijn er geen andere vrees ik.
|
|
|||
|
|||
Ik wil gewoon de huidige nc kunnen 'activeren' via lockscreen, kan dit niet?
|
|
||||
|
||||
Neen. Niet zonder intelliscreenX
|
|
|||
|
|||
Ik weet genoeg, dank u
|
|
||||
|
||||
Maar waarom kan dit eigenlijk niet?
Ik vind het ook bizar dat jailbreakers het niet voor elkaar kunnen krijgen de native tweet composer op het LS te tonen. Jail-breaken kan dus niet de jail van het LS breken? |
|
|||
|
|||
Ja precies mijn gedachte, ik ga ervan uit dat er genoeg vraag is hiervoor
|
|
|||
|
|||
Add Notification Center On Your Lockscreen With Bulletin (Jailbreak Tweak) - Jailbreak 5.0.1 - 5.1 CydiaHelp
Met Bulletin kan je notifications bekijken zonder te unlocken. Kost wel 0.99 cent. altijd goedkoper dan 9.99 |
|
||||
|
||||
Citaat:
Mijn gedacht... |
|
||||
|
||||
$8 ervan is voor een nutteloze sms-app..
Als het geen gedwongen koppelverkoop (ISX & Messages+) was, dan had ik het misschien al gekocht (een stuk goedkoper dan ook). Maar ja twijfel onder meer daardoor nog steeds tussen ISX en LockInfo |
|
||||
|
||||
ISX is wel meer dan het NC op je lockscreen en een Messages+ app ...
|
|
|||
|
|||
Nice zoiets als Bulletin zocht ik nog!
|
|
|||
|
|||
wie weet komt er ook wel whatsapp+ feature binnenkort voor intelliscreenx
|
|
|||
|
|||
Vraagje over intelliscreenx. Is deze continue aanwezig op je lockscreen of alleen als je deze naar beneden schuift net zoals bij het notification center. Of is dit eventueel in te stellen?
|
|
||||
|
||||
Zoal je zelf wil.
Bij mij continu aanwezig. Maar als je hem "wegswiped" is hij verdwenen tot je hem weer tevooschijn haalt. |
|
|||
|
|||
ik use hem niet op ls maar kan wel ook niet continue, heb graag niet dat mensen mijn notificaties zomaar kunnen lezen of mijn mail
|
|
||||
|
||||
Verplaatst naar: Jailbreak apps
|
|
||||
|
||||
Citaat:
Misschien komt dat doordat 3 dagen voor zo'n vrij uitgebreide tweak te kort is om je interesse werkelijk te wekken als de concurrent 14 dagen trial biedt. Vrij logisch dat ISX dan eigenlijk nauwelijks blijft hangen.. |
|
|||
|
|||
Citaat:
Maar onder iOS5, vind ik ISX toch meer native dan lockinfo. ziet er toch wat mooier uit
|
|||
|
|||
Citaat:
Hoe krijg je dit voor elkaar? Zodra ik in lockscreen op mijn homebutton druk, zie in het NC wegschieten en komt de slide to unlock knop tevoorschijn? Is dat bij jou dan niet? |
Er zijn 1 actieve gebruikers die momenteel deze discussie bekijken (0 leden en 1 gasten) |
|
Soortgelijke discussies |
||||
Discussie | Auteur | Forum | Reacties | Laatste bericht |
Junk mail in notification center | beketom | iPhone algemeen | 0 | 23-12-11 00:59 |
Facebook Chat in Notification Center | afcabrk | iPhone algemeen | 3 | 13-12-11 03:39 |
Notification Center uitzetten | djaimy2 | iPhone algemeen | 5 | 03-12-11 10:32 |
Notification Center | scottstorch7 | iPhone algemeen | 0 | 19-11-11 13:54 |
Notification center | Scirocco | iPhone Apps | 4 | 28-10-11 20:47 |
|
|