Springjumps page icoontjes discussie in Jailbreak apps en thema's forum; ( verdwijnt na registratie ) Hallo allemaal, Ik hoop dat iemand mij hier even mee kan helpen. Zojuist heb ik Springjumps gedownload via cydia, vervolgens stond het icoon hiervoor op ...
|
Registreer | FAQ | Ledenlijst | Kalender | Berichten van vandaag | Zoeken |
|
||||
|
||||
Springjumps page icoontjes
Hallo allemaal,
Ik hoop dat iemand mij hier even mee kan helpen. Zojuist heb ik Springjumps gedownload via cydia, vervolgens stond het icoon hiervoor op mijn springboard, maar tevens stonden er zes pijlen als icoon met onder iedere pijl "page 0". Ik heb toen even in Springjumps gekeken maar zag het nut er meteen al niet van in. Toen heb ik direct Springjumps weer verwijderd, echter de zes pijlen blijven nu op mijn springboard staan. In wiggle mode zijn ze ook niet te verwijderen. Ik heb toen Springjumps weer gedwonload in de hoop dat ik ze dan alsnog kon verwijderen, maar zonder resultaat ! Iemand een idee hoe ik deze pijlen nu weg krijg ? |
|
|
Gesponsorde links (verdwijnt na registratie)
|
|
|||
|
|||
probeer anders met cydelete...
en anders reservekopie maken van je iphone en dan herstellen in itunes
|
|||
|
|||
Hey ik heb dit net ook gehad, wat je doet: via ifile/ssh ga je naar var/stash/applications en wis daar de shortcut apps. Dit werkt 100%. Succes
Zie dat dit een heel oud topic is, Maargoed. Mocht iemand anders hier uitkomen in zijn zoektocht is dit de oplossing. Laatst gewijzigd door R3BU5ER; 12-08-12 om 11:35. Reden: Dacht dat het 2012 topic was :) |
|
|||
|
|||
Zit het vernaggelen van apt (Advanced Package Tool) en eventuele dependencies ook in die 100%, of heb je dat niet meegerekend
Citaat:
|
|
|||
|
|||
Respring of hard reset al geprobeerd?
|
|
|||
|
|||
Citaat:
|
Er zijn 1 actieve gebruikers die momenteel deze discussie bekijken (0 leden en 1 gasten) |
|
Soortgelijke discussies |
||||
Discussie | Auteur | Forum | Reacties | Laatste bericht |
Springjumps ios 4.01 | Jessie09 | Jailbreak apps en thema's | 1 | 07-10-10 10:45 |
Springjumps | R@TLeR | Jailbreak apps en thema's | 3 | 06-10-10 17:19 |
springjumps icoontjes verwijderen?? | koeke77 | iPhone algemeen | 0 | 25-09-09 10:16 |
springjumps update geeft problemen | Lucien1966 | Jailbreak apps en thema's | 2 | 06-05-09 17:18 |
Springjumps | Semmm | Archief | 2 | 19-03-09 22:54 |
|
|