Springjumps discussie in Jailbreak apps en thema's forum; ( verdwijnt na registratie ) Kan er mij iemand een woordje uitleg geven over springjumps ? Hoe pas ik andere iconen toe ? Zijn de balken met shortcuts die te ...
|
Registreer | FAQ | Ledenlijst | Kalender | Berichten van vandaag | Zoeken |
|
|||
|
|||
Springjumps
Kan er mij iemand een woordje uitleg geven over springjumps ?
Hoe pas ik andere iconen toe ? Zijn de balken met shortcuts die te zien zijn bij sommigen hun springboard screenshots ook gemaakt met springjumps ( andere skins ? ) ? Dit is mn huidige SB Graag zou ik ( met spingjumps ? ) een shortcut balk maken ongeveer zoals volgende ( de zwart/witte balk bovenaan, is maar een voorbeeld zijn wel meer van dit soort shortcut balken te vinden in mensen hun SB's ). Laatst gewijzigd door R@TLeR; 10-05-10 om 14:45. |
|
|
Gesponsorde links (verdwijnt na registratie)
|
|
|||
|
|||
zal graag zo begin scherm willen hebben op me iphone ik ben echt een leek hierin
is er iemand die mij zou willen helpen bedank alvast gr bayra |
|
|||
|
|||
|
|
|||
|
|||
ios 4.01
iemand een idee of springjumps voor ios 4.01 al is geupdate en of wordt? Wil dit thema of de white applle hd tehem op mijn iphone 4 hebben maar springjumps ondersteunde deze ios nog niet????
|
Er zijn 1 actieve gebruikers die momenteel deze discussie bekijken (0 leden en 1 gasten) |
|
Soortgelijke discussies |
||||
Discussie | Auteur | Forum | Reacties | Laatste bericht |
Springjumps page icoontjes | Kenzo2010 | Jailbreak apps en thema's | 5 | 12-08-12 22:50 |
Springjumps ios 4.01 | Jessie09 | Jailbreak apps en thema's | 1 | 07-10-10 10:45 |
springjumps icoontjes verwijderen?? | koeke77 | iPhone algemeen | 0 | 25-09-09 10:16 |
springjumps update geeft problemen | Lucien1966 | Jailbreak apps en thema's | 2 | 06-05-09 17:18 |
Springjumps | Semmm | Archief | 2 | 19-03-09 22:54 |
|
|