bluetooth knop op springboard? discussie in Jailbreak apps en thema's forum; ( verdwijnt na registratie ) Hallo, Kan iemand mij helpen om een bluetooth knop op mijn springboard te krijgen zodat ik snel de bluetooth aan/uit kan zetten? Merci voor je ...
|
Registreer | FAQ | Ledenlijst | Kalender | Berichten van vandaag | Zoeken |
|
|||
|
|||
bluetooth knop op springboard?
Hallo,
Kan iemand mij helpen om een bluetooth knop op mijn springboard te krijgen zodat ik snel de bluetooth aan/uit kan zetten? Merci voor je hulp. groet, marcel |
|
|
Gesponsorde links (verdwijnt na registratie)
|
|
||||
|
||||
|
|
||||
|
||||
dubbel posting ?
|
|||
|
|||
Ik zoek hier ook een antwoord op.
Bleutooth en Wi-Fi. Via bosspref vind ik te omslachtig. Dit moet toch makkelijk te maken zijn. Helaas kan ik zelf niets programmeren. |
|
|||
|
|||
ik kan ook niet programmeren en bosspref begrijp ik is ook niet de oplossing...
|
|
||||
|
||||
Lukt t niet met bossprefs of hoe?
jij wilt zoals Insomnia app je bluetooth switch hebben? |
|
||||
|
||||
Tja er was toch een bluetooth switch voor op je springboard? De Wi-Fi switch vond ik wel maar heb over de bluetooth switch alleen maar vage verhalen gehoord. Of zit ik nu fout te reageren?
En tja Bossprefs is handig genoeg hoor Zo gedaan binnen 2 sec.
|
|||
|
|||
Der is wel een 'quick' switcher voor je Wi-Fi.
Zodra je op het icoontje klikt zet ie je Wi-Fi uit als het aan staat en andersom De naam is 'Wi-FiToggle' Voor info Code:
http://www.spaziocellulare.com/ispazio/en/2008/04/18/Wi-Fitoggle-10/ Code:
http://repo.ispazio.net |
|
|||
|
|||
Ik ververs net mijn resources en zie een programma swapBT
dus ik denk dat hij er nu is( bij mij werkt ie prima) |
|
||||
|
||||
hier wat meer over swapbt
swapBT 1.1 |
Er zijn 1 actieve gebruikers die momenteel deze discussie bekijken (0 leden en 1 gasten) |
|
Soortgelijke discussies |
||||
Discussie | Auteur | Forum | Reacties | Laatste bericht |
Mute knop en landscape knop ipad | gemakki | iPad algemeen | 17 | 22-12-10 21:23 |
Wi-Fi en Bluetooth op springboard | mandraker | Archief | 2 | 21-11-09 12:36 |
Bluetooth aan/uit knop verplaatsen | Bruce Wayne | iPhone algemeen | 37 | 01-01-09 12:52 |
originele iconen op springboard 1, 3rd party op springboard 2 | Peter | iPhone algemeen | 5 | 08-12-07 22:43 |
|
|