SbSettings respring blijft vaak hangen discussie in Jailbreak apps en thema's forum; ( verdwijnt na registratie ) Als ik een respring uit wil voeren vanuit SbSettings dan blijft hij 9van de 10x hangen. Dit heb ik op meerdere apparaten ( iphone4(s), Ipad2&3 ...
|
Registreer | FAQ | Ledenlijst | Kalender | Berichten van vandaag | Zoeken |
|
|||
|
|||
SbSettings respring blijft vaak hangen
Als ik een respring uit wil voeren vanuit SbSettings dan blijft hij 9van de 10x hangen. Dit heb ik op meerdere apparaten ( iphone4(s), Ipad2&3 allemaal met FW 5.1.1 maar had het ook met FW 5.0.1.
Ik kan dan alleen nog met home en powerknop uitschakelen en opnieuw starten. P.S. Probleem doet zich ook voor bij respring vanuit Cydia. Vanuit IntelliscreenX gaat het wel altijd goed op de Iphone's
Gesponsorde links (verdwijnt na registratie)
|
Er zijn 1 actieve gebruikers die momenteel deze discussie bekijken (0 leden en 1 gasten) |
|
Soortgelijke discussies |
||||
Discussie | Auteur | Forum | Reacties | Laatste bericht |
iPod touch: Respring is geen respring meer? | alia9806 | Jailbreak | 14 | 15-08-12 21:32 |
iPhone: blijft op hangen | napoleon63 | Jailbreak | 1 | 05-11-11 00:39 |
iPhone: 3gs Blijft hangen in DFU of Recoverymode, blijft zwart | Frenky40 | Jailbreak | 2 | 16-08-11 21:36 |
3gs blijft hangen in DFU of Recovery mode, blijft of zwartscherm staan | Frenky40 | iPhone algemeen | 4 | 16-08-11 18:09 |
|
|