Respring is geen respring meer? discussie in Jailbreak forum; ( verdwijnt na registratie ) IK heb een heel raar probleem, een respring ziet er bij mij niet meer uit als een respring, alles loopt nu gewoon vast en gooit ...
|
Registreer | FAQ | Ledenlijst | Kalender | Berichten van vandaag | Zoeken |
|
|||
|
|||
Respring is geen respring meer?
IK heb een heel raar probleem, een respring ziet er bij mij niet meer uit als een respring, alles loopt nu gewoon vast en gooit me dan naar het lockscreen... Geen rondraaiend dingetje meer. alleen maar vastlopen en na ong. 15 sec in hte lockscreen... Opzich is dit geen probleem, maar een respring loop herkennen wordt dus erg moeilijk... Heeft iemand hetzelfde en eventueel een oplossing?
|
|
|
Gesponsorde links (verdwijnt na registratie)
|
|
|||
|
|||
Als je het lockscreen krijgt, kan je dan unlocken?
|
|
||||
|
||||
Welke tweak gebruik je om te respringen?
|
|
|||
|
|||
Geen een, als ik in Cydia iets installeer gebeurt het al, of met SBSettings...
---------- Bericht automatisch samengevoegd op 27 mei 2012 om 21:38 ---------- Ja... gewoon wat je krijgt na een standaard respring |
|
|||
|
|||
|
|
|||
|
|||
|
|
||||
|
||||
Kortom dat draaigeval verschijnt niet. Zo te horen is je respring efficiënter geworden
Ik zou niet weten wat je hieraan kunt doen, herstellen en opnieuw jailbreaken misschien. |
|
|||
|
|||
Ik snap dat dat de enige oplossing is maar ik ga er toch maar niet voor
|
|
|||
|
|||
Het bleek te komen door f.lux
|
|
||||
|
||||
Interessant, als je het ze meldt fixen ze het vast gauw
|
|
|||
|
|||
Hoe moet dat?
|
|
||||
|
||||
Ga naar de f.lux pagina in Cydia en klik op "Auteur F.lux Software LLC", mail ze vervolgens via de auteur optie
|
|
|||
|
|||
Ik zal het zo wel even proberen...
|
|
|||
|
|||
Springtomize2 installeren, werkt voor dat soort ongemakken, en ook voor de zgn 'witte icoontjes'
|
|
|||
|
|||
|
Labels |
jailbreak, loop, respring, rondraaiend, vastlopen |
Er zijn 1 actieve gebruikers die momenteel deze discussie bekijken (0 leden en 1 gasten) |
|
Soortgelijke discussies |
||||
Discussie | Auteur | Forum | Reacties | Laatste bericht |
iPhone: Respring probleem | Pienoet | Jailbreak | 3 | 23-01-12 20:07 |
iPod touch: Vastgelopen tijdens respring | Janpieter | Jailbreak | 3 | 19-11-11 19:29 |
themes: geen verandering na respring | uyt95 | Jailbreak apps en thema's | 2 | 08-10-11 20:33 |
respring fout | gerben48 | Jailbreak apps en thema's | 0 | 16-06-11 22:30 |
iPhone 1e gen.: Respring na 2.2 restore | yingie | Unlock | 0 | 27-11-08 00:22 |
|
|