tekst naar spraak discussie in Jailbreak apps en thema's forum; ( verdwijnt na registratie ) Op mijn voorgaande iphone had ik een app/tweak, die voor mij de berichten email enz voorlas. Het kwam volgens mij uit cydia Ik kon dan ...
|
Registreer | FAQ | Ledenlijst | Kalender | Berichten van vandaag | Zoeken |
|
|||
|
|||
tekst naar spraak
Op mijn voorgaande iphone had ik een app/tweak, die voor mij de berichten email enz voorlas. Het kwam volgens mij uit cydia
Ik kon dan als ik op het scherm drukte "lippen/n mondje" zien naast de kopieer/verwijder/stuurdoor functie. Als ik deze aan klikte werd het bericht of de mail voorgelezen. Heb op dit moment een iphone 4 met iOS 5.1.1 Ik heb al van alles gedownload. De functie van spraak naar tekst is niet zo moeilijk te vinden maar andersom wel. Ik heb voiceReader er ook opstaan. Maar dan moet ik de email of tekst kopiëren en plakken in die app. Dat is nog steeds onhandig als ik in de auto zit. Die andere app was super handig. Wie helpt mij. Heb t hele forum al afgezocht. |
|
|
Gesponsorde links (verdwijnt na registratie)
|
|
|||
|
|||
Aloud mischien?
|
|
|||
|
|||
Ja Aloud had ik er idd opstaan , en nu weer. Maar wekt nog niet optimaal.
Maar bedankt voor je reactie. |
Er zijn 1 actieve gebruikers die momenteel deze discussie bekijken (0 leden en 1 gasten) |
|
Soortgelijke discussies |
||||
Discussie | Auteur | Forum | Reacties | Laatste bericht |
iPhone 4s Spraak naar tekst functie/toetsenbord? | Versplinterd | Jailbreak apps en thema's | 4 | 07-08-13 13:13 |
voice naar tekst | frankboy | iPhone Apps | 2 | 22-04-12 09:34 |
Tekst document naar tekst app? | sanders | iPhone Apps | 0 | 13-12-10 22:19 |
Op Iphone tekst 'Trash' omzetten naar 'Prullenmand' | nirak | iPhone algemeen | 8 | 14-02-10 22:47 |
|
|