iBlacklist instellen discussie in Jailbreak apps en thema's forum; ( verdwijnt na registratie ) Ik word de afgelopen dagen vaak gebeld door een onbekend nummer op mijn iPhone, en ik wil dat kunnen blokkeren. Vandaag heb ik iBlacklist gedownload, ...
|
Registreer | FAQ | Ledenlijst | Kalender | Berichten van vandaag | Zoeken |
|
|||
|
|||
iBlacklist instellen
Ik word de afgelopen dagen vaak gebeld door een onbekend nummer op mijn iPhone, en ik wil dat kunnen blokkeren.
Vandaag heb ik iBlacklist gedownload, maar ik word nog steeds door dit onbekende nummer gebeld. Als bijlage 2 screenshots hoe mijn instellingen zijn. Heeft iemand enig idee of ik het verkeerd heb ingesteld? Alle hulp is welkom! |
|
|
Gesponsorde links (verdwijnt na registratie)
|
|
||||
|
||||
als je het progamma opent, dan zie rode kruis blacklist.
tik je aan dan krijg je General blacklist tik je aan plusje aantikken en de optie bewerken wel saven .en dan is het klaar. |
|
|||
|
|||
heb je ook een app dat geen geld kost ? want de iblacklist bij mij kost 4.49 euro
|
|
|||
|
|||
|
|
||||
|
||||
Citaat:
Nu snel hopen dat er weer een jailbreak komt kan ik me code 1 malig overzetten na me iPhone 5 😄 |
Er zijn 1 actieve gebruikers die momenteel deze discussie bekijken (0 leden en 1 gasten) |
|
Soortgelijke discussies |
||||
Discussie | Auteur | Forum | Reacties | Laatste bericht |
machtiging instellen | jariel | iTunes | 4 | 01-09-11 16:11 |
Na gebruiken iblacklist telefoon vastgelopen. | Falastine | iPhone algemeen | 3 | 01-03-11 01:55 |
iBlacklist | nospang | Jailbreak apps en thema's | 1 | 22-12-10 10:45 |
iBlacklist | iFilip | Jailbreak apps en thema's | 34 | 09-10-10 23:53 |
Twijfel tussen iBlacklist en McCleaner | racekonijn | Jailbreak apps en thema's | 1 | 28-03-09 15:25 |
|
|