//

Can't connect to host??

Can't connect to host?? discussie in Jailbreak apps en thema's forum; ( verdwijnt na registratie ) Beste mensen, ik heb net een Iphone gekocht in Amerika, en nou wou ik dus wat applicaties installeren. Dus ik naar installer -> install -> ...



Ga terug   iPhone, iPod touch, iPad en Apple TV forum > Jailbreak en Unlock > Jailbreak apps en thema's
Wachtwoord vergeten? Registreren!
Registreer FAQ Ledenlijst Kalender Zoeken Berichten van vandaag Markeer forums als gelezen
  #1  
Oud 01-05-08, 21:11
Thijzz Thijzz is offline
• iOS 3.0.1
• Besturingssysteem: Mac OS X
 
Geregistreerd: May 2008
Berichten: 7
Standaard Can't connect to host??

Beste mensen,

ik heb net een Iphone gekocht in Amerika, en nou wou ik dus wat applicaties installeren. Dus ik naar installer -> install -> Games -> en daar een spel uitgekozen (iSolitair), maar toen kwam na een minuut de melding: can't connect to host. Toen ben ik hier gaan zoeken, of meer mensen dit hadden en ja hoor, maar vooral mensen die al dingen geinstalleerd hadden, ik nog niet. Oplossingen als dat je het moet opruimen, maar ik heb er nog niks op gezet De telefoon is simlock vrij, maar ik weet niet zeker of hij al gejailbreakt is (of gebeurt dat dan ook automatisch?), wel stond het programma installer er al op. Ik hoop dat iemand me kan helpen!

Thijs
Advertentie
Advertentie Gesponsorde links (verdwijnt na registratie)

  #2  
Oud 01-05-08, 21:32
croiman's schermafbeelding
croiman croiman is offline
Psycho iPhone Case Modder
• iOS 5.0.1
• Ik heb geen iPad
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: Nov 2007
Locatie: Twilight zone with Psycho's
Berichten: 3.370
Stuur een bericht via MSN naar croiman
Standaard

can't connect to host:

ofwel heb je geen Wi-Fi waar je op kunt, ofwel je edge niet goed ingesteld,
De source ligt plat.
__________________
PM functie overhit. Gelieve alleen serieuze probleem gevallen via PM.
Going from iphone extreme mod to Motorola Photon Q 4G LTE with simcard mod and lots more.
  #3  
Oud 01-05-08, 23:35
MisterM1988 MisterM1988 is offline
• iOS 5.0.1
• Ik heb geen iPad
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: Feb 2008
Locatie: Purmerend
Berichten: 21
Standaard

eey mense..
mijn probleem is: ik kan gewoon op internet met mijn iphone (safari) maar iets downloaden van installer...lukt nooit ! :confused ...
wel hebik het geprobeerd met een andere router.. dan lukt het wel..
kan iemand mij helpen ??

Thx
  #4  
Oud 02-05-08, 12:04
Cedric_iphone Cedric_iphone is offline
• iOS
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: Apr 2008
Berichten: 39
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door MisterM1988 Bekijk bericht
eey mense..
mijn probleem is: ik kan gewoon op internet met mijn iphone (safari) maar iets downloaden van installer...lukt nooit ! :confused ...
wel hebik het geprobeerd met een andere router.. dan lukt het wel..
kan iemand mij helpen ??

Thx
Heb ook altijd dit probleem, pleaszz help !
  #5  
Oud 02-05-08, 12:36
Thijzz Thijzz is offline
• iOS 3.0.1
• Besturingssysteem: Mac OS X
 
Geregistreerd: May 2008
Berichten: 7
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door croiman Bekijk bericht
can't connect to host:

ofwel heb je geen Wi-Fi waar je op kunt, ofwel je edge niet goed ingesteld,
De source ligt plat.
ik heb wel een Wi-Fi, want ik zit gewoon thuis en ik kan wel op internet!? Ik kon ook gewoon de update uitvoeren van installer. Weet iemand misschien een source, die het op zijn iphone gewoon doet? Dan voeg ik die toe en kijk of het dan wel lukt, alvast bedankt!
  #6  
Oud 03-05-08, 09:19
ButcherJF's schermafbeelding
ButcherJF ButcherJF is offline
iPhone(club) Guru
• iOS 16.2
• iPadOS 16.2
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: Nov 2007
Locatie: Er gaat niets boven Groningen
Berichten: 3.580
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Thijzz Bekijk bericht
ik heb wel een Wi-Fi, want ik zit gewoon thuis en ik kan wel op internet!? Ik kon ook gewoon de update uitvoeren van installer. Weet iemand misschien een source, die het op zijn iphone gewoon doet? Dan voeg ik die toe en kijk of het dan wel lukt, alvast bedankt!
Misschien ga je het internet op middels GPRS? Welk icoontje heb je links bovenin als je gaat internetten? Een klein vierkant (blauw) blokje met een 'E' (of 'G') er in? Dan internet je via GPRS en niet via Wi-Fi. Als je via Wi-Fi internet zie je een waaiertje naast je provider (zie screenshot).

Misschien iets om even in de gaten te houden: internet via GPRS is vaak aan een limiet gebonden; kom je daar boven dan loopt het al gauw in de papieren.

Je kunt het beste even checken of je toegang tot je eigen Wi-Fi-netwerk hebt door naar Instellingen te gaan; staat daar bij Wi-Fi direct al de naam van je eigen netwerk, dan zit je goed. 'Geen netwerk' betekent uiteraard dat je niet via Wi-Fi internet. Probeer dan via Wi-Fi alsnog toegang te krijgen (staat Wi-Fi wel aan in dit scherm?)
Mocht het niet lukken toegang te krijgen, dan kun je het beste even zoeken op het forum voor mogelijke oorzaken. Zo kan het zijn dat je je netwerk niet kunt vinden (SSID aan), of dat je een MAC-filter hebt ingesteld waar het MAC-adres van je iPHone nog niet in staat. Succes!
Bijgevoegde afbeelding(e)
Bestandstype: jpg OrangeOranje 002.JPG‎ (65,3 KB, 19x gelezen)
__________________
=> geen vragen via PB svp Zoeken op het forum geen vragen via PB svp <=

Laatst gewijzigd door ButcherJF; 03-05-08 om 09:26. Reden: tips toegevoegd
  #7  
Oud 03-05-08, 15:59
Thijzz Thijzz is offline
• iOS 3.0.1
• Besturingssysteem: Mac OS X
 
Geregistreerd: May 2008
Berichten: 7
Standaard

ik heb dat waaiertjes links bovenin staan en data verkeer heb ik al uit gezet, want ik heb geen mobiel internet abo. Ligt het daar aan? je zou toch gewoon via Wi-Fi moeten kunnen downloaden? MAC-filter op je ipod of op je netwerk? alvast bedankt!
  #8  
Oud 03-05-08, 18:03
ButcherJF's schermafbeelding
ButcherJF ButcherJF is offline
iPhone(club) Guru
• iOS 16.2
• iPadOS 16.2
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: Nov 2007
Locatie: Er gaat niets boven Groningen
Berichten: 3.580
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Thijzz Bekijk bericht
ik heb dat waaiertjes links bovenin staan en data verkeer heb ik al uit gezet, want ik heb geen mobiel internet abo. Ligt het daar aan? je zou toch gewoon via Wi-Fi moeten kunnen downloaden? MAC-filter op je ipod of op je netwerk? alvast bedankt!
Ok, dan werkt je Wi-Fi dus. Je zou nog eens kunnen checken of je op je eigen netwerk zit of op dat van een buurman: welke netwerknaam staat bij Instellingen/Wi-Fi? MAC-filter is overigens een instelling op je netwerk.
Kijk eens of je Community Sources kunt installeren vanuit Installer. Dat is een verzameling van belangrijke sources. Krijg je, als je die aanklikt, de mogelijkheid de queue te legen? Doe dat dan, mogelijk is dat de oorzaak. Daarna eens opnieuw proberen.
Daarnaast raad ik je aan iFoneguide toe te voegen voor het 'vernederlandsen', kijk hier eens hoe. En de iFoneguide Experimental is ook een leuke, die vind je hier.

Dataroaming (dat bedoel je denk ik met 'dataverkeer'?) uitzetten heeft betrekking op internet via GPRS in het buitenland; om te voorkomen dat je ook in eigen land alsnog fors moet betalen voor datagebruik moet je Edge uitzetten. Soms is het voldoende om niets in te vullen bij Instellingen/Algemeen/Netwerk/EDGE, maar er zijn providers waarbij dit niet voldoende is. Dan is het noodzakelijk om toch via Installer te kunnen installeren, een app als BossTool zou dan je GPRS kunnen blokkeren.
  #9  
Oud 04-05-08, 14:39
Thijzz Thijzz is offline
• iOS 3.0.1
• Besturingssysteem: Mac OS X
 
Geregistreerd: May 2008
Berichten: 7
Standaard

Oke, bedankt! Maar nu blijft hij al hangen bij het refreshen van sources! moet ik hem misschien helemaal resetten en op nieuw installeren? moet je dan simlock vrijmaken ook opnieuw doen?
  #10  
Oud 05-05-08, 23:50
Thijzz Thijzz is offline
• iOS 3.0.1
• Besturingssysteem: Mac OS X
 
Geregistreerd: May 2008
Berichten: 7
Standaard

Hij doet het eindelijk!! Echt harstikke bedankt allemaal!! Wat ik gedaan heb, is de router op nieuw aangezet en de iphone gewoon op de router gelegd Toen ik na een uur terug kwam, deed hij het wel en kon ik gewoon van alles downloaden! bedankt!
Reageren



Er zijn 1 actieve gebruikers die momenteel deze discussie bekijken (0 leden en 1 gasten)

 
Discussietools
Weergave

Soortgelijke discussies

Discussie Auteur Forum Reacties Laatste bericht
Host Unreaceble JailbreakerPro Jailbreak 2 18-05-11 20:42
Cydia Cached Failure en Host Unreachable AssyriskaFF Jailbreak apps en thema's 5 08-02-11 20:16
ssh: connect to host 192.168.#.# port 22: Connection refused pleuriskind iPhone algemeen 0 25-08-10 18:32
Cydia: Host unreachable - cache falure vivianv Jailbreak apps en thema's 0 23-09-09 15:53
host niet beschikbaar? rinza iPhone algemeen 1 29-05-09 21:40

Regels voor berichten
Je mag geen nieuwe discussies starten
Je mag niet reageren op berichten
Je mag geen bijlagen versturen
Je mag niet je berichten bewerken

BB code is Aan
Smileys zijn Aan
[IMG]-code is Aan
HTML-code is Uit
Trackbacks are Aan
Pingbacks are Aan
Refbacks are Uit



Alle tijden zijn GMT +2. Het is nu 08:26.