melding Safari: Pagina openen niet mogelijk discussie in Jailbreak apps en thema's forum; ( verdwijnt na registratie ) ik kan ineens niet meer gebruik maken van Safari op mn JB iPhone. Welke webpagina ik ook probeer te openen, niets lukt. de precieze melding ...
|
Registreer | FAQ | Ledenlijst | Kalender | Berichten van vandaag | Zoeken |
|
|||
|
|||
melding Safari: Pagina openen niet mogelijk
ik kan ineens niet meer gebruik maken van Safari op mn JB iPhone. Welke webpagina ik ook probeer te openen, niets lukt.
de precieze melding is: Pagina openen niet mogelijk Safari kan de pagina niet openen Fout: 'The operation couldn't be completed. No such file or directory. Iemand die voor mij de Gouden Tip heeft? hoor t graag! EDIT: hier kan gelijk een slotje op. Ik had blijkbaar iets ingesteld in Firewall IP. Dit veranderd en Safari werkt weer. dus, Mod's; deze kan op slot Laatst gewijzigd door Geert1976; 28-07-12 om 10:11. |
|
|
Gesponsorde links (verdwijnt na registratie)
|
Er zijn 1 actieve gebruikers die momenteel deze discussie bekijken (0 leden en 1 gasten) |
|
Soortgelijke discussies |
||||
Discussie | Auteur | Forum | Reacties | Laatste bericht |
Safari kan de pagina niet openen, omdat de server niet meer reageert | tarikhan | iPhone algemeen | 5 | 27-08-16 11:22 |
pagina via Safari/iphone niet te openen, via Safari Ipad wel ?? | flatcoatjrt | iPhone algemeen | 0 | 04-05-12 21:29 |
pagina openen niet mogelijk safari kan de pagina niet openen, omdat... | m-jay | iPhone algemeen | 5 | 18-12-11 18:59 |
safari pagina openen niet mogelijk | abcd1234 | iPhone Apps | 5 | 27-12-10 20:20 |
EDGE probleem (Safari kan de pagina niet openen ....) | durkadurrr | iPhone algemeen | 5 | 15-03-08 16:28 |
|
|