Zwart 'schaduwlijntje' blijft zichtbaar bij Slide to Unlock killer.. discussie in Jailbreak apps en thema's forum; ( verdwijnt na registratie ) Hallo, Ik heb onlangs mijn iPhone 4 met iOS6 opnieuw gejailbreakt en alles werkt perfect behalve... Toen ik nog op iOS 5.1 zat werkte mijn ...
|
Registreer | FAQ | Ledenlijst | Kalender | Berichten van vandaag | Zoeken |
|
|||
|
|||
Zwart 'schaduwlijntje' blijft zichtbaar bij Slide to Unlock killer..
Hallo,
Ik heb onlangs mijn iPhone 4 met iOS6 opnieuw gejailbreakt en alles werkt perfect behalve... Toen ik nog op iOS 5.1 zat werkte mijn Slide to Unlock killer perfect maar nu heb ik last van een fijn irritant lijntje en het lijkt me de schaduw te zijn van een bepaalde png file die bedoeld is om de slidebar transparant te maken.. Mijn nieuwe slide bar die werkt wel maar het lijntje erboven blijft.. Ik heb al verschillende dingen geprobeerd maar aangezien nog niet alle tweaks aan iOS6 aangepast zijn heb ik weinig of geen alternatieven (allesdinds geen die werken) Kan iemand me vertellen waar het probleem zit of heeft iemand reeds ervaring gehad met dit probleem? Alvast bedankt Nog even voor de duidelijkheid ik wil mijn Lockscreen behouden maar ik wil enkel de volledige onderste balk weg (transparant) |
|
|
Gesponsorde links (verdwijnt na registratie)
|
|
|||
|
|||
Misschien moet je in winterboard je thema of slide to unlock killer via de 3 streepjes aan de rechterkant helemaal bovenaanzetten.
|
|
||||
|
||||
Lockscreen Line Fix lost dit op Je hebt er winterboard voor nodig.
Het is inderdaad een png bestandje die vervangen wordt voor een leeg bestand. Dit heeft als gevolg dat op sommige plekken het schaduwlijntje mist. Maar dit valt haast niet op. Voorbeeld voor tweak: En na de tweak: Zie de lijn onder de adressenbalk |
Er zijn 1 actieve gebruikers die momenteel deze discussie bekijken (0 leden en 1 gasten) |
|
Soortgelijke discussies |
||||
Discussie | Auteur | Forum | Reacties | Laatste bericht |
iPhone: zwart scherm met bovenbalk blijft zichtbaar als ik scherm uitzet | boswachter85 | Jailbreak | 4 | 10-06-12 13:48 |
Slide to unlock killer werkt niet op ios 4.3.1 | yasinsta | Jailbreak apps en thema's | 9 | 06-05-11 22:24 |
bij bellen scherm zwart, blijft zwart als ik klaar ben, wat is er mis? | superzemie | iPhone algemeen | 1 | 25-10-10 13:04 |
Batterij status bij slide to unlock | mbuskens | Archief | 0 | 14-10-08 16:30 |
iPhone blijft hangen bij 'slide to unlock' | TodiWa | Unlock [archief] | 3 | 16-01-08 17:33 |
|
|