iToday beta discussie in Jailbreak apps en thema's forum; ( verdwijnt na registratie ) Er staat een nummer bij screwcommon 1.2 of 1.181...
|
Registreer | FAQ | Ledenlijst | Kalender | Berichten van vandaag | Zoeken |
|
||||
|
||||
Er staat een nummer bij screwcommon 1.2 of 1.181
Het is maar een telefoon, meer niet.......... www.zokje.nl voor een leuke zok en een goed doel Leren is vooral (hard) vallen, weer opstaan en verder gaan. Dus wanhoop niet bij het modden van je iPhone Beste mensen ben geen helpdesk en zal PM's met vragen dan ook niet beantwoorden. Kijk eens bij Begrippen of hier Handleidingen en als het dan nog niet wil lukken gebruik dan de Zoekfunctie. |
Gesponsorde links | |
|
|
|
|
|||
|
|||
nee staat helemaal niks hoor, waar moet ik kijken?
|
|
||||
|
||||
betarepo deed bij mij niets, via i.danstaface.net kreeg ik skrewcommon en itoday wel
|
|
|||
|
|||
draait dit ook op 1.1.2. Want bij mij doet hij niets.
|
|
|||
|
|||
goede link! itoday en screw common geinstalleerd, alleen merk ik weinig van de aanwezigheid van itoday hij staat wel op enabled.. als die gelockt is mn toestel zie ik hetzelfde als voorheen..
|
|
||||
|
||||
reboot gedaan orli?? Dat was voor mij de oplossing.
Hij geeft alleen wel aan dan het 16 graden is en lichtbewolkt.. Op een of andere manier geloof ik dat niet edit: Inmiddels geeft hij wel 26 aan. Dat lijkt me beter te kloppen
Het grootste voetbalforum van Nederland Laatst gewijzigd door Nikooos; 13-05-08 om 15:41. |
|
|||
|
|||
hey ja hij werkt! hij geeft alleen bij mij ook bewolkt aan wat raar, hoe krijg ik dit goed?
|
|
|||
|
|||
hij geeft overigens ook ook alleen maar call ,sms en birthday aan.. niet eens email of events wat ik wel verwacht. beetje magertjes... met taskbar notifier zie je ook als je een gemiste oproep hebt of sms... of zie ik nu iets over het hoofd bij itoday?
|
|
||||
|
||||
Citaat:
met beetje geluk komt het nog,dit is een beta uitvoering |
|
||||
|
||||
Gaat iemand nog uitleggen hoe ik de itoday moet instellen?
Ik heb het geinstalleerd maar ik zie geen verandering. |
|
||||
|
||||
@adempinar
je iphone eens af en aan zetten je kan het misschien eens een klein beetje vriendelijker vragen stellen ipv van zoals je nu vragen stelt! Laatst gewijzigd door truckdiver; 13-05-08 om 16:41. |
|
||||
|
||||
het werkt gewoon prima, skrewcommon installeren, itoday installeren, ff rebooten en instellen! voor een beta ziet het er zeker goed uit, enige is (naast de known bugs) dat er een optie 'no-video' in mag komen wat mij aangaat, maar die vallende druppel is ook prima
|
|
||||
|
||||
Ik heb iToday geïnstalleerd om even te kijken en daarna weer eraf gehaald (un-install). Daarna de iPhone opnieuw opgestart maar in mijn locked scherm zie ik nog steeds de verjaardagen en de temperatuur zonder plaatje staan.
Hoe kan ik dit oplossen zodat het programma volledig van mijn iPhone af is? Update: SkrewCommon 1.2 de-installeren en wederom installeren helpt ook niet!
PB's met vragen worden niet beantwoord, post deze op het forum! Laatst gewijzigd door iScorpio; 13-05-08 om 20:41. |
|
||||
|
||||
Je iphone ingaan meet ssh en de plist van skrew verwijderen in var/mobile/Library/Preferences
|
|
||||
|
||||
|
|
|||
|
|||
Moet je er http:// voor zetten of niet? Ik vind namelijk niets.
|
|
|||
|
|||
''voor een beta ziet het er zeker goed uit, enige is (naast de known bugs) dat er een optie 'no-video' in mag komen wat mij aangaat, maar die vallende druppel is ook prima ''
je kan de videos gewoon verwijderen uit het lijstje als je dat wenst. op dat minnetje tikken en dan delete. |
|
||||
|
||||
|
|
||||
|
||||
in installer helpt http:// ervoor wel denk ik, maar die staat er default ook al, toch?
|
|
|||
|
|||
heb de source toegevoegd ook correct, maar kan niets vinden in installer....
|
Er zijn 1 actieve gebruikers die momenteel deze discussie bekijken (0 leden en 1 gasten) |
|
Soortgelijke discussies |
||||
Discussie | Auteur | Forum | Reacties | Laatste bericht |
itoday | rowin89 | Archief | 1 | 21-05-08 13:00 |
|
|