iToday beta discussie in Jailbreak apps en thema's forum; ( verdwijnt na registratie ) De al aangekondigde iToday Gratis lockscherm-applicatie iToday in ontwikkeling » Nieuws » iPhoneclub.nl is vandaag uitgekomen Downloaden via de installer door betarepo.danstaface.net toe te voegen ...
|
Registreer | FAQ | Ledenlijst | Kalender | Berichten van vandaag | Zoeken |
|
||||
|
||||
iToday beta
De al aangekondigde iToday Gratis lockscherm-applicatie iToday in ontwikkeling » Nieuws » iPhoneclub.nl is vandaag uitgekomen
Downloaden via de installer door betarepo.danstaface.net toe te voegen aan je sources of i.danstaface.net want de eerste werkt blijkbaar niet meer
Het is maar een telefoon, meer niet.......... www.zokje.nl voor een leuke zok en een goed doel Leren is vooral (hard) vallen, weer opstaan en verder gaan. Dus wanhoop niet bij het modden van je iPhone Beste mensen ben geen helpdesk en zal PM's met vragen dan ook niet beantwoorden. Kijk eens bij Begrippen of hier Handleidingen en als het dan nog niet wil lukken gebruik dan de Zoekfunctie. Laatst gewijzigd door Michael; 13-05-08 om 22:58. |
|
|
Gesponsorde links (verdwijnt na registratie)
|
|
||||
|
||||
thx voor de tip
heb hem hier al geinstaleerd alleen de video op de achtergrond moet niet echt van mij,maarja dat is weer persoonlijk de verjaardagen haalt hij deze uit de agenda of moet je ibirthday instaleren |
|
||||
|
||||
Gewoon alle video weggooien
Zitten ook wat bugs in Verjaardagen worden een dag te laat aangegeven en niet alle namen verschijnen erbij. Maar leuke app en is beta Wil je de namen zien bij verjaardagen dan moet je ook de achternaam erbij hebben staan dan staan ze er wel Laatst gewijzigd door Michael; 12-05-08 om 23:33. |
|
||||
|
||||
ziet er niet slecht uit
zou nog een waarschuwing bij mogen voor afspraken,uurtje voor je de afspraak hebt bv. |
|
||||
|
||||
Ik zie helemaal geen afspraken
|
|
||||
|
||||
hier een screenshot ervan
achtergrond is mijn batterijlader |
|
||||
|
||||
Same here dus de afspraken zullen nog wel komen zoals bij Kate
|
|
|||
|
|||
waar kan ik hem downloaden, safari kan die link niet openen!
|
|
||||
|
||||
je moet die link invullen bij je sources van je installer en nadien bij instal kan je itoday instaleren
|
|
|||
|
|||
als knopje install rood verschijnt ipv normaal kan ik het wel downloaden, een vriend zegt dat ik dat bij 1.4 niet moet doen omdat die crasht klopt dit?
|
|
||||
|
||||
Vergeet niet eerst SkrewCommon down te loaden uit de installer
|
|
|||
|
|||
heb het bij sources toegevoegd maar hij verschijnt niet bij installer> packages.. wat nu?
|
|
||||
|
||||
refreshen nog een keer
|
|
|||
|
|||
ik zie hem wel bij sources maar nergens bij packages..
|
|
||||
|
||||
heb je het goede adres gebruikt?
|
|
||||
|
||||
Hmmm, die video onder mijn lock-screen hoef ik i.d.d. ook niet,
maar video's weg gooien gaat niet, omdat het dezelfde zijn als vWallpaper, welke ik wel gebruik. Hopelijk komt er een update waarin je dit uit kan zetten. |
|
|||
|
|||
ja ikz ie screwcommon bij sources maar itoday niet heb wel goede adres gebruikt ja..
|
|
||||
|
||||
Misschien heeft hij het weer uit de repo gehaald Da zou kunnen maar zie je skrewcommon 1.181?
|
|
||||
|
||||
Hmmm, heeft conflict met vWallpaper, ik schakel hem even uit tot een update denk ik.
Jammer, vooral afspraken op mijn lockscreen mis ik wel t.o.v. van mijn oude windows mobile. Laatst gewijzigd door Redchilly; 13-05-08 om 00:51. |
|
|||
|
|||
nee zie alleen screw beta en bij category screw!
|
Er zijn 1 actieve gebruikers die momenteel deze discussie bekijken (0 leden en 1 gasten) |
|
Soortgelijke discussies |
||||
Discussie | Auteur | Forum | Reacties | Laatste bericht |
itoday | rowin89 | Archief | 1 | 21-05-08 13:00 |
|
|