[1.0.2] Error bij installatie van apps discussie in Jailbreak apps en thema's forum; ( verdwijnt na registratie ) Beste mensen, Wie kan mij aub helpen. Heb vorige week mijn iphone laten unlocken en hij werkt perfect. Ik heb firmware 1.0.2. Het enige wat ...
|
Registreer | FAQ | Ledenlijst | Kalender | Berichten van vandaag | Zoeken |
|
|||
|
|||
[1.0.2] Error bij installatie van apps
Beste mensen,
Wie kan mij aub helpen. Heb vorige week mijn iphone laten unlocken en hij werkt perfect. Ik heb firmware 1.0.2. Het enige wat dus steeds mis gaat is wanneer ik via installer bijvoorbeeld Iblackjack wil downloaden hij alle stappen goed doorloopt: Downloading package>>>> en daarna zegt ie: ERROR "Error during install script execution" De enig optie die ik daarna kan kiezen is OK..... Mensen help me aub want een iphone zonder werkende installer is natuurlijk stukken minder gaaf als een iphone met installer Alvast bedankt voor jullie hulp Tom |
|
|
Gesponsorde links (verdwijnt na registratie)
|
|
||||
|
||||
Is je iPhone nog wel ge-jail-breaked? Misschien dat je unlocker de jailbreak weer weg heeft gehaald en installer.app heeft laten staan.
|
|
|||
|
|||
Ja volgens mij wel.... Is er een manier hoe ik dat kan zien
|
Er zijn 1 actieve gebruikers die momenteel deze discussie bekijken (0 leden en 1 gasten) |
|
Soortgelijke discussies |
||||
Discussie | Auteur | Forum | Reacties | Laatste bericht |
Error (6) bij restore van 1.1.3 (iTunes) naar 1.1.1 | whitehouse | Jailbreak [archief] | 6 | 26-03-09 08:21 |
Stock en Weather apps doen het niet meer na update van installer of installatie Fring | hvanschaick | iPhone Apps | 5 | 08-05-08 16:57 |
|
|