iPhone uitzetten in lockscreen onmogelijk maken discussie in Jailbreak apps en thema's forum; ( verdwijnt na registratie ) Bestaat er een tweak waardoor het onmogelijk is om een iPhone uit te zetten als het nog in de lockscreen is, waardoor je je iPhone ...
|
Registreer | FAQ | Ledenlijst | Kalender | Berichten van vandaag | Zoeken |
|
|||
|
|||
iPhone uitzetten in lockscreen onmogelijk maken
Bestaat er een tweak waardoor het onmogelijk is om een iPhone uit te zetten als het nog in de lockscreen is, waardoor je je iPhone pas uit kunt zetten nadat je het wachtwoord hebt ingevuld en weer gewoon in de homescreen bent?
Zo een tweak zou naar mijn mening nuttig zijn, aangezien dieven die je iPhone stelen je iPhone meestal meteen uitzetten zodat "Zoek mijn iPhone" en dergelijke apps niet meer werken. Zo een tweak zou dit dus moeten voorkomen. |
|
|
Gesponsorde links (verdwijnt na registratie)
|
|
|||
|
|||
Kijk in Cydia eens naar "Powerguard".
|
|
|||
|
|||
Bedankt, hier was ik naar op zoek.
|
Er zijn 1 actieve gebruikers die momenteel deze discussie bekijken (0 leden en 1 gasten) |
|
Soortgelijke discussies |
||||
Discussie | Auteur | Forum | Reacties | Laatste bericht |
Korte video steeds herhalen in lockscreen (bewegende achtergrond in lockscreen) | Dbrown | Jailbreak apps en thema's | 0 | 02-09-12 23:41 |
Apple wil filmen van concerten met iPhone onmogelijk maken | apotheosis | Chat en geruchten | 3 | 17-06-11 19:29 |
Windows: Help! Syncen onmogelijk, kan geen kopie meer maken, nada... | locuta | iTunes | 4 | 02-08-10 18:47 |
Screenshot maken onmogelijk na update | Spetah | iPhone algemeen | 0 | 09-02-10 23:08 |
|
|