slide bar veranderen. discussie in Jailbreak apps en thema's forum; ( verdwijnt na registratie ) Croiman waar krijg je dan al die sliders en shhitvandaan want hoe jij het heb zou ik ook welwillen of is het Exclusief @ Croiman?? ...
|
Registreer | FAQ | Ledenlijst | Kalender | Berichten van vandaag | Zoeken |
|
||||
|
||||
Croiman waar krijg je dan al die sliders en shhitvandaan want hoe jij het heb zou ik ook welwillen of is het Exclusief @ Croiman??
Alvast bedankt,
|
|
|
||||
|
||||
Citaat:
Als je dat wilt, zal k t je vandaag hier posten??? Mijn lockscreen
|
||||
|
||||
Citaat:
Maar post het maar en dan Hopen dat hij het doet |
|
||||
|
||||
via Winscp moet je deze in je iphone zetten.
Niet customize, k doe alles zelf handmatig. |
|
||||
|
||||
Dat is zeer mooi want customize SUCKS.
Edit 1 Wanner komt jou super preferences is een keer in de Ifoneguide? |
|
||||
|
||||
|
|
||||
|
||||
|
|
||||
|
||||
|
|
||||
|
||||
|
|
||||
|
||||
Croiman, Mischien beetje brutale vraag van mij nu maar PM je het nog??
|
|
||||
|
||||
|
|
||||
|
||||
Croiman ik kan die link nietopenen... heb je mischien een zip bestandje??
|
|
||||
|
||||
Croiman hoe krijg jij van die mooie letters zoals op jou screenshot bij jou is 17:00 heel anders dan bij mij
en hierbij mijn screenshot van het srpingboard. heb jij dan ook nog een specifiek thema of niet? |
|
||||
|
||||
|
|
|||
|
|||
hey mensen.
het is al laat ik ben al zo'n uurtje aan het zoeken naar websites waar ik heel veel custom images vind voor mainslider lockscreen en dat soort dingen.? iemand leuke site's gevonden? weet dat veel mensen ze ook zelf maken, maar daar ben ik momenteel niet goed genoeg in alvast bedankt. |
|
||||
|
||||
Citaat:
|
Er zijn 1 actieve gebruikers die momenteel deze discussie bekijken (0 leden en 1 gasten) |
|
Soortgelijke discussies |
||||
Discussie | Auteur | Forum | Reacties | Laatste bericht |
"slide to unlock/ontgrendel" tekst veranderen?? | knuster | Jailbreak apps en thema's | 299 | 24-01-12 01:02 |
Transparent status bar | Floris. | Jailbreak apps en thema's | 8 | 30-04-11 19:00 |
Winterboard vraagje (Slide bar) | RPM | Jailbreak apps en thema's | 1 | 20-10-10 22:04 |
slide bar text veranderen werkt niet? | bierdopj | Jailbreak apps en thema's | 0 | 15-02-10 17:53 |
|
|