lijst met Cydia tweaks/apps die wel (of niet) werken onder iOS6.1 discussie in Jailbreak apps en thema's forum; ( verdwijnt na registratie ) Als ik die repo's installeer dan geeft die een foutmelding aan en cydia laad niet eens kei raar dat het bij sommige wel lukt en ...
|
Registreer | FAQ | Ledenlijst | Kalender | Berichten van vandaag | Zoeken |
|
|||
|
|||
Als ik die repo's installeer dan geeft die een foutmelding aan en cydia laad niet eens kei raar dat het bij sommige wel lukt en bij mij niet
|
Gesponsorde links | |
|
|
|
|
|||
|
|||
iemand sbsettings al werkend op ios 6.1?
|
|
|||
|
|||
Nope, werkt hier niet.
|
|
|||
|
|||
Hier ook niet
|
|
|||
|
|||
* geen werkende repo's, jullie ook?
|
|
|||
|
|||
Hier werkt geen shite in ieder geval. Ik vind het ook niet zo raar aangezien nu de halve wereld via Cydia zit of probeert te downloaden. Ik bekijk het later op de avond wel en anders morgenochtend. Als het daarna nog niet goed is, dan ga ik er van uit dat die evasi0n jb linke soep is.
|
|
|||
|
|||
als ik nu bij SBSettings op installeer druk gaat ie gelijk gegevens laden
hoe kan dit? |
|
|||
|
|||
jailbrake werkt perfect, maar cydia is idd overbelast morgen nieuwe dag
|
|
||||
|
||||
Jongens... ALsjblieft...
Cydia en de Reposervers zijn nu Overbelast. Wereldwijd vinden er Jailbreaks, DOwnloads en Installs plaats!! De servers kunnen niet alles tegelijkertijd handelen! ik zou zeggen, installeer Cydia.. En wacht ff met de Repos... Vannacht of morgen zal de Druk veeel minder zijn... Kun je oneindig repo's Downloaden en Installeren..... Steeds melden dat hij niet doet of niet lukt, heeft geen zin!! Er is ff geen oplossing voor, dan vaker proberen of geduld hebben!
|
|||
|
|||
|
|
|||
|
|||
Hahaha lol geduld hebben ik zit al een uur te klootviolen met xbmc... Aangezien dat ik met sbssettings ben genokt!
|
|
|||
|
|||
Jammer, de ziggo live tv app lijkt niet te werken met de jailbreaked versie.
|
|
|||
|
|||
|
|
|||
|
|||
|
|
|||
|
|||
|
|
|||
|
|||
Ik kan PGBackup niet downloaden omdat de servers bezet zijn. Wel heb ik de backup die ik daarmee had gemaakt op dropbox. Is er een andere manier om te herstellen of moet ik wachten tot het wat rustiger is?
|
|
|||
|
|||
Gelukt!! Cydia erop idd, maar kan winterboard niet binnenhalen..Topdrukte!!?
|
|||
|
|||
Kan het zijn dat de ziggo tv app niet meer werkt nu de ipad gejailbreakt is ?
Laatst gewijzigd door bastiaaneast; 04-02-13 om 22:10. |
|
|||
|
|||
Citaat:
Citaat:
Zo hèhè eindelijk xbmc erop!!! |
|
|||
|
|||
lijst met Cydia tweaks/apps die werken onder iOS6.1
ik weet dat er een documentje op internet staat waarin de Cydia apps/tweaks staan en of te gebruiken onder iOS 6.1
Maar die is op lange na zeker niet up-to-date. Dus ik dacht; laten we elkaar doorgeven welke tweaks/app wel én niet werken onder iOS 6.1 Hoor graag van jullie |
Er zijn 1 actieve gebruikers die momenteel deze discussie bekijken (0 leden en 1 gasten) |
|
Soortgelijke discussies |
||||
Discussie | Auteur | Forum | Reacties | Laatste bericht |
Werken apps die Google Maps gebruik(t)en nog bij iOS6? | DutchVince | iPhone Apps | 0 | 23-09-12 19:21 |
Apps die werken onder iOS 5.1 | Leo van der Meer | Jailbreak apps en thema's | 8 | 16-03-12 00:02 |
Cydia app's & tweaks werken niet. | MikeHoogvliet | iPhone Apps | 0 | 17-12-11 14:49 |
De Cydia tweaks/apps die je moet hebben! | diikoeneke | Jailbreak apps en thema's | 3 | 21-09-10 18:27 |
|
|