lijst met Cydia tweaks/apps die wel (of niet) werken onder iOS6.1 discussie in Jailbreak apps en thema's forum; ( verdwijnt na registratie ) Ik raad af om iCleaner te gebruiken, dat heeft iets gemold bij mij ("swipe to unlock" is 3 cm naar rechts verschoven), helaas, waardoor een ...
|
Registreer | FAQ | Ledenlijst | Kalender | Berichten van vandaag | Zoeken |
|
||||
|
||||
Ik raad af om iCleaner te gebruiken, dat heeft iets gemold bij mij ("swipe to unlock" is 3 cm naar rechts verschoven), helaas, waardoor een bepaalde activator swipe op het lockscreen niet meer functioneert. Verdere schade moet ik nog ondervinden.
Wat je wel niet probeert om van 5GB overige af te komen... |
Gesponsorde links | |
|
|
|
|
|||
|
|||
Hier op de iphone 4 geen problemen met iCleaner. Al aantal keren gebruikt.
Misschien een probleem op de iphone 5..? |
|
|||
|
|||
|
|
||||
|
||||
Citaat:
Citaat:
---------- Bericht automatisch samengevoegd op 14 februari 2013 om 00:04 ---------- Kan iemands s.v.p. controleren of Activator te deactiveren is via MobileSubstrate Addons (in SBSettings of Springtomize instellingen)? Het probleem lijkt bij mij te liggen bij Activator en niet MS. |
|
||||
|
||||
AppsCenter crasht altijd op iOS 6.1 of ligt het aan mij?
|
|
|||
|
|||
Werken op iPhone 4 :
%hook's law (animatie bij sluiten app) bigify+ (grootte van de iconen aanpassen) unlockfx (animatie bij het unlocken van je iPhone) Voor winterboard : Tap to unlock (ios6) clear Lockscreen (Het is de versie 5.0 die wél werkt bij mij, er zijn meerdere tweaks met deze naam) Circles iPhone (maak cirkels van je iconen) |
|
|||
|
|||
|
|
|||
|
|||
|
Er zijn 1 actieve gebruikers die momenteel deze discussie bekijken (0 leden en 1 gasten) |
|
Soortgelijke discussies |
||||
Discussie | Auteur | Forum | Reacties | Laatste bericht |
Werken apps die Google Maps gebruik(t)en nog bij iOS6? | DutchVince | iPhone Apps | 0 | 23-09-12 19:21 |
Apps die werken onder iOS 5.1 | Leo van der Meer | Jailbreak apps en thema's | 8 | 16-03-12 00:02 |
Cydia app's & tweaks werken niet. | MikeHoogvliet | iPhone Apps | 0 | 17-12-11 14:49 |
De Cydia tweaks/apps die je moet hebben! | diikoeneke | Jailbreak apps en thema's | 3 | 21-09-10 18:27 |
|
|