lijst met Cydia tweaks/apps die wel (of niet) werken onder iOS6.1 discussie in Jailbreak apps en thema's forum; ( verdwijnt na registratie ) De tweaks die ik er ´gekregen´heb werken wel, SB rotator 6 crasht telefoon naar safe mode. en ik krijg andere tweaks niet gedownload. Krijg niet ...
|
Registreer | FAQ | Ledenlijst | Kalender | Berichten van vandaag | Zoeken |
|
||||
|
||||
De tweaks die ik er ´gekregen´heb werken wel, SB rotator 6 crasht telefoon naar safe mode. en ik krijg andere tweaks niet gedownload. Krijg niet eens Sources erbij.
|
|
|
||||
|
||||
Ik krijg geen sources toegevoegd.... laat staan grote tweaks van een paar MB.
Iemand daar ook last van ? |
|
||||
|
||||
JB's probleemloos uitgevoerd op alle devices. (iPad, iPod Touch en iPhone)
Nog slechts 2 purchased Apps die niet willen installeren: "AppLocker" en "Deck" geven nog Cydia errors. Drukte op cydia / modmyi? Batterij vermoeden had ik gisteravond op de iPad ook al, iPhone pas vanmiddag gedaan. Komende dagen eens verder testen of het werkelijk sneller gaat of dat het slechts tijdelijk "gebruik gerelateerd" is. Wel vast een kleine bijdrage gedaan via PayPal. Vergeten niet dat sommige van onze JB-helden hier HEEL VEEL tijd in steken!!!!
|
|||
|
|||
Dussss... Winterboard lijkt te werken (wordt er gezegd, heb het zelf nog niet geprobeerd)
Maar weet iemand toevallig of Neon LS Clock HD ook werkt? Een geweldig lockscreen als je het mij vraagt... |
|
||||
|
||||
Winterboard werkt ja (bij mij althans wel) Dreamboard werkt ook.
|
|
|||
|
|||
|
|
|||
|
|||
ik krijg de modmyi repo niet tegevoegd waardoor ik Zeppelin niet krijg gedownload... via welke repo hebben jullie Zeppelin gedowload?
|
|
||||
|
||||
Modmyi staat standaard in Cydia en hoef je niet nog eens toe te voegen.
|
|||
|
|||
Nevermind, uit frustratie heb ik gewoon een volledig restore gedaan.
Ik ga hem zonder jailbreak gebruiken voor het moment. Ik ondervind teveel problemen, hopelijk worden ze gefixt. Vooral de installatie van NCsettings en SBsettings gaf mij frustraties. Na instellen verschenen ze nergens @ the notificatiecenter bij mij. Back to basics for me
|
|||
|
|||
Update. Opnieuw jb uitgevoerd, cydia alles er op probleemloos.
tsProtector weer geinstalleerd. Ziggo TV app werkt weer niet meer. Kan iemand even mee testen ? Heb al wel een mailtje naar de maker gestuurd. |
|
|||
|
|||
Werkt wel onder 6.1 JB:
iKeyWi allmail scrollingboard Werkt niet: tsProtector P |
|
|||
|
|||
|
|
||||
|
||||
Dat komt omdat de repo waarschijnlijk problemen had en heeft, door hem te verwijderen los je niets op.
|
|
|||
|
|||
krijg continu de volgene foutmlding: Problem with MergList......
---------- Bericht automatisch samengevoegd op 5 februari 2013 om 20:26 ---------- OK , maar hoe kom ik dan aan Zeppelin en Wallpaper JPEGifier? |
|
|||
|
|||
Citaat:
Werkt! EDIT: je hebt alleen geen melding meer op je lockscreen als je een mailtje oid hebt. Laatst gewijzigd door Shorty007; 05-02-13 om 21:46. |
|
|||
|
|||
|
|
|||
|
|||
winterboard geinstalleerd
Neon LS Clock HD geinstalleerd (geen standaard repo) lockscreen clock hide geinstalleerd (geen standaard repo) |
|
|||
|
|||
|
|
|||
|
|||
|
|
||||
|
||||
Springtomize 5+6 werkt bijna goed op dock na waarmee je kan coverflow effect kan aan zetten .cydelete nope switchy crashed die iphone jammer iblacklist opnieuw gekocht ,maar dat is het wel waard .dat was een gemis .
|
Er zijn 1 actieve gebruikers die momenteel deze discussie bekijken (0 leden en 1 gasten) |
|
Soortgelijke discussies |
||||
Discussie | Auteur | Forum | Reacties | Laatste bericht |
Werken apps die Google Maps gebruik(t)en nog bij iOS6? | DutchVince | iPhone Apps | 0 | 23-09-12 19:21 |
Apps die werken onder iOS 5.1 | Leo van der Meer | Jailbreak apps en thema's | 8 | 16-03-12 00:02 |
Cydia app's & tweaks werken niet. | MikeHoogvliet | iPhone Apps | 0 | 17-12-11 14:49 |
De Cydia tweaks/apps die je moet hebben! | diikoeneke | Jailbreak apps en thema's | 3 | 21-09-10 18:27 |
|
|