lijst met Cydia tweaks/apps die wel (of niet) werken onder iOS6.1 discussie in Jailbreak apps en thema's forum; ( verdwijnt na registratie ) mijn ipad2, iphone3GS zonder probleem een jailbreak gedaan die volledig werkt, maar mijn ipod4 werkt maar gedeeltelijk.....cydia en alle tweaks werken maar via itunes krijg ...
|
Registreer | FAQ | Ledenlijst | Kalender | Berichten van vandaag | Zoeken |
|
|||
|
|||
mijn ipad2, iphone3GS zonder probleem een jailbreak gedaan die volledig werkt, maar mijn ipod4 werkt maar gedeeltelijk.....cydia en alle tweaks werken maar via itunes krijg ik geen apps geinstalleerd. Ik heb al hersteld, opnieuw begonnen, en weer en weer.....maar hij weigert, iemand een oplossing ???
|
|
|
|||
|
|||
|
|
|||
|
|||
|
|
||||
|
||||
Discussie wordt lang en zo blijft het onduidelijk wat er wel of niet werkt...
1ste post updaten? |
|
|||
|
|||
Citaat:
iPhone 5 gisteren jailbroken en cydia stond er vlot op. Via "manage my account" weer gekoppeld aan Cydia en kon bv "infinyfolders" weer installeren zonder betalen. "iGotYa" daarentegen niet, geeft alleen de trialoptie en na 10 dagen weer betalen..? Iemand een oplossing hiervoor (behalve 2x betalen dan he ) ?
|
||||
|
||||
Volgens mij ontbreken er ook een aantal purchased tweaks uit mijn lijstje...
|
|
|||
|
|||
Erg rommelig topic, check de volgende site die geeft een overzicht welke wel/niet werken
http://guides365.com/iphone/tutorial...nd-tweaks.html Ben zelf nog op zoek naar een vervanger voor multicleaner.
Ciao Jeroen Laatst gewijzigd door dutchduc; 06-02-13 om 16:11. Reden: Link werkte niet |
|
|||
|
|||
Wat wel balen is...
Voorheen (zonder jb) kon ik snoozen met de volumeknoppen aan de zijkant. Dit werkt nu niet meer gebruik de standaard wekker.. |
|
|||
|
|||
|
|
|||
|
|||
Citaat:
Het is niet omdat er ergens het een of ander lijstje op het internet staat dat dit beter is dan de persoonlijke ervaringen van de leden in dit topic |
|
||||
|
||||
Geen waardeoordeel over de inhoud, maar 10 pagina's doorscrollen en evt. zo nu en dan tegensprekingen is onduidelijker dan gewoon 1 lijst
|
|
|||
|
|||
ik zoek ook nog steeds naar Het Ultieme Lijstje met de tweaks/apps (naam + functie ervan) die werken onder iOS 6.1
de zoektocht gaat verder! kan trouwens iemand met Springtomize 2 (op iPhone 5) het volgende even checken; - ik wil in de statusbar het batterij icoon weghalen, dus alleen het percentage zichtbaar. Ik weet dat dit kon onder 5.1.1. Maar wellicht nog niet gefixed in 6.1 alvast dank voor de moeite! |
|
|||
|
|||
|
|
|||
|
|||
ja....waarom niet, Geert!?!
|
|
||||
|
||||
Ik vind dat topic starter daar wel aan mag beginnen (dat is trouwens een hint, Geert )
|
|
||||
|
||||
Citaat:
|
||||
|
||||
Persoonlijk gebruikte (en zodra geüpdatet ook weer) ik daarvoor Bolt
|
|
|||
|
|||
thanks voor jullie input IphoneIpodTouch & Bubbly!
ennne Bubbly......the presure in on me now |
|
||||
|
||||
@Francis78
Filippo Bigarella @FilippoBiga (40 min ago) Just submitted Springtomize 1.4.1-1: many bug fixes and enable Notification Center in the Lockscreen! It will be available soon in Cydia. Jaa, topics starten brengt grote verantwoordelijkheden met zich mee |
|
||||
|
||||
Ik wil best mijn lijstje doorgeven aan jou die bij mij werken?
|
Er zijn 1 actieve gebruikers die momenteel deze discussie bekijken (0 leden en 1 gasten) |
|
Soortgelijke discussies |
||||
Discussie | Auteur | Forum | Reacties | Laatste bericht |
Werken apps die Google Maps gebruik(t)en nog bij iOS6? | DutchVince | iPhone Apps | 0 | 23-09-12 19:21 |
Apps die werken onder iOS 5.1 | Leo van der Meer | Jailbreak apps en thema's | 8 | 16-03-12 00:02 |
Cydia app's & tweaks werken niet. | MikeHoogvliet | iPhone Apps | 0 | 17-12-11 14:49 |
De Cydia tweaks/apps die je moet hebben! | diikoeneke | Jailbreak apps en thema's | 3 | 21-09-10 18:27 |
|
|