lijst met Cydia tweaks/apps die wel (of niet) werken onder iOS6.1 discussie in Jailbreak apps en thema's forum; ( verdwijnt na registratie ) Waarom zou ik wel gebruiken gezien daar zoveel onnuttige dingen in zitten?...
|
Registreer | FAQ | Ledenlijst | Kalender | Berichten van vandaag | Zoeken |
|
|||
|
|||
Waarom zou ik wel gebruiken gezien daar zoveel onnuttige dingen in zitten?
|
Gesponsorde links | |
|
|
|
|
|||
|
|||
Ok ja ieder hun mening ik vin het heel handig programma omdat er veel in zit wat ik gebruik en niet los hoef in te instaleren dan wordt het voor jou tog sbsettings
|
|
|||
|
|||
|
|
|||
|
|||
Hoe ook alweer apps installeren ?
|
|
|||
|
|||
Gewoon vanuit Cydia een prog instaleren
|
|
|||
|
|||
Citaat:
http://forum.iculture.nl/f28/iphone/...-na-actie.html |
|
|||
|
|||
Ik heb Springtomize2 wel gisteren gekocht 2.25 ofzo
|
|
|||
|
|||
Aha! Gevonden, POOF is de hide icons die ik nodig heb! <3
|
|
|||
|
|||
Movie box wekt ook perfect : )
|
|
|||
|
|||
|
|
|||
|
|||
hoe krijg ik mijn gekochte app terug via cydia als ik met mijn gevens probeer contackt temaaken zegt hij niet bekend wil niet weer opnieuwe betaalen
|
|
|||
|
|||
Hey,
Heeft er iemand een alternatief voor gridlock en lockinfo of lockcallender Alvast bedankt Grtz,Flip |
|
||||
|
||||
Zijn sinds het uitkomen van evasi0n zijn al 2 sbsettings updates in cydia verschenen, er wordt dus druk aan de app gewerkt. Dat je probleem aan sbsettings zou liggen betwijfel ik. Het zou een "random boot bug" betreffen, veroorzaakt door de evasi0n jailbreak. Dit zal in de volgende release samen met de weer app bug worden verholpen.
|
|||
|
|||
nieuwe tweak in de Cydia store!
FullForce; ideaal voor mensen met een iPhone 5. Ziet er tot nu toe erg goed uit met apps die nog niet up to date zijn met het scherm van de iPhone 5 |
|
|||
|
|||
|
|
|||
|
|||
Baal er echt van joh dat spotlock niet werkt. Hoop echt dat het gefixt wordt!
Kan ook geen goed alternatief vinden. Was juist zo makkelijk: app sluiten met slide omhoog (zephyr) en gelijk iphone locken met swipe naar rechts |
|
|||
|
|||
Precies, zo gebruikte ik het ook altijd
|
|
||||
|
||||
|
|
|||
|
|||
Als je een nieuwe iPhone gebruikt met een ander UDID moet je het toestel koppelen aan Cydia. Dat doe je met "Manage my Account".
|
|
|||
|
|||
|
Er zijn 2 actieve gebruikers die momenteel deze discussie bekijken (0 leden en 2 gasten) |
|
Soortgelijke discussies |
||||
Discussie | Auteur | Forum | Reacties | Laatste bericht |
Werken apps die Google Maps gebruik(t)en nog bij iOS6? | DutchVince | iPhone Apps | 0 | 23-09-12 19:21 |
Apps die werken onder iOS 5.1 | Leo van der Meer | Jailbreak apps en thema's | 8 | 16-03-12 00:02 |
Cydia app's & tweaks werken niet. | MikeHoogvliet | iPhone Apps | 0 | 17-12-11 14:49 |
De Cydia tweaks/apps die je moet hebben! | diikoeneke | Jailbreak apps en thema's | 3 | 21-09-10 18:27 |
|
|