lijst met Cydia tweaks/apps die wel (of niet) werken onder iOS6.1 discussie in Jailbreak apps en thema's forum; ( verdwijnt na registratie ) bedankt voor de info. maar heb net xCon geinstalleerd maar geen weer op mijn statusbalk...
|
Registreer | FAQ | Ledenlijst | Kalender | Berichten van vandaag | Zoeken |
|
|||
|
|||
bedankt voor de info.
maar heb net xCon geinstalleerd maar geen weer op mijn statusbalk |
Gesponsorde links | |
|
|
|
|
|||
|
|||
|
|
||||
|
||||
Citaat:
@Brahim het xCon verhaal was niet voor jou bedoeld
|
|||
|
|||
Nou ja dan maar wachten op de update van tsProtect P. (of van xCon natuurlijk)
|
|
||||
|
||||
Citaat:
FullForce werkte bij mij niet eens bij de eerste app die ik testte (Galcon), dus gelijk eraf gegooid. Bedankt verder, het was mij nog onbekend of PasswordPilot en SwipeSelection op 6.1 werkten, maar als jij het nu gebruikt vast wel Heb ook No Update geïnstalleerd, maar ik was vergeten welke tweak het was (vrij irritante tweak vind ik). Ik heb dan toch gegokt en Software Update Killer geïnstalleerd en hij crasht niet! Dus die kan ook aan het lijstje toegevoegd worden (@Kuoi). Ik ga de reset killer ook ff testen als ik de naam heb gevonden. Edit: ResetAllKiller functioneert ook naar behoren! Ik twijfel nog of ik Lockdown Pro ga uittesten. |
|
|||
|
|||
Iemand springtomize 2 iOS 6 op iPhone 4 werkend ??
|
|
|||
|
|||
|
|
|||
|
|||
Doe je goed hij blijft maar draaien
|
|
|||
|
|||
|
|
|||
|
|||
Als je op installeren wil drukken wil niet dan draait elke keer
Die laad icoontje |
|
|||
|
|||
|
|
||||
|
||||
Dat ligt aan de (over)belasting van Cydia, heeft niets met de werking van Springtomize te maken.
|
|
|||
|
|||
Dan wagten we ff bedankt voor de infotmatie
|
|
|||
|
|||
ik zoek nog een alternatief voor WeeKillBackground. Deze delete alle apps in de app-switcher. En ik heb Apps als Spotify die ik gewoon wil door laten draaien.
RemoveBackGround is nog niet updated voor ios 6.1 Iemand nog een mooi alternatief maar wel met de mogelijkheid apps buiten te sluiten van het killen van alle apps, werkend onder 6.1? @Bubbly; 3 keer zo lang!!?? en je iPhone bleef gewoon als een zonnetje draaien met al die tweaks/apps? |
|
||||
|
||||
Je kan met KillBackground apps filteren dacht ik......
|
|
|||
|
|||
heb de WeekillBackground Pro-versie genomen. Precies wat ik wilde. KillBackground is voor zover ik weet, nog niet gereed voor ios 6.1....of lieg ik nu?
|
|
||||
|
||||
Draait op zowel mijn iPad 3 als iPhone 4S zonder problemen.
|
|
|||
|
|||
ow oke...nah, in dat geval heb ik reeds de ontwikkelaar van WeeKillBackground en Cydia $0,99 rijker gemaakt
|
|
||||
|
||||
Ik was overigens niet bekend met WeekillBackground Pro, is wel een bruikbare app met de notification center addon. killBackground is ook niet mijn eerste keus maar Remove Background functioneert niet met IOS 6.
Misschien eens de maker van WeekillBackground Pro contacten met een request tot filtering? |
|
|||
|
|||
WeeKillBackground Pro, net geinstalleerd... Je kan er Apps mee excluden, verder nog wat andere leuke tweaks mee uitvoeren. Best geinig voor de prijs van een Raket-ijsje
|
Er zijn 1 actieve gebruikers die momenteel deze discussie bekijken (0 leden en 1 gasten) |
|
Soortgelijke discussies |
||||
Discussie | Auteur | Forum | Reacties | Laatste bericht |
Werken apps die Google Maps gebruik(t)en nog bij iOS6? | DutchVince | iPhone Apps | 0 | 23-09-12 19:21 |
Apps die werken onder iOS 5.1 | Leo van der Meer | Jailbreak apps en thema's | 8 | 16-03-12 00:02 |
Cydia app's & tweaks werken niet. | MikeHoogvliet | iPhone Apps | 0 | 17-12-11 14:49 |
De Cydia tweaks/apps die je moet hebben! | diikoeneke | Jailbreak apps en thema's | 3 | 21-09-10 18:27 |
|
|