lijst met Cydia tweaks/apps die wel (of niet) werken onder iOS6.1 discussie in Jailbreak apps en thema's forum; ( verdwijnt na registratie ) Black Navigation Bars iOS 5 HideUpBottomLsBg Werken ook op iOS 6. De standaard "Black Navigation Bars" van Winterboard werkt niet. Die WB tweaks zijn volgens ...
|
Registreer | FAQ | Ledenlijst | Kalender | Berichten van vandaag | Zoeken |
|
||||
|
||||
Black Navigation Bars iOS 5
HideUpBottomLsBg Werken ook op iOS 6. De standaard "Black Navigation Bars" van Winterboard werkt niet. Die WB tweaks zijn volgens mij al sinds iOS 3/4 niet bijgewerkt, beetje triest. ---------- Bericht automatisch samengevoegd op 7 februari 2013 om 18:42 ---------- LockGestures werkt ook. |
Gesponsorde links | |
|
|
|
|
|||
|
|||
Vandaag ook de jailbreak uitgevoerd. Tot nu toe alleen gemerkt dat Spotlock helaas (nog) niet werkt
Werkt de vliegtuigstand via SBSettings inmiddels goed? |
|
|||
|
|||
Citaat:
Heb inmiddels een eigen lockscreen gemaakt alleen willen de notificaties nog niet werken, zijn ze momenteel mee bezig om dat op te lossen. |
|
|||
|
|||
|
|
|||
|
|||
|
|
|||
|
|||
Alle buttons hebben symbolen, behalve die van de vliegtuigstand die blanco is
|
|
|||
|
|||
Lees hier nu, dan wel weer, dan niet? Maar werkt Springtomize 2 nu goed op iOs6?
Had hem er dus op t/m gisteren, maar freeze iedere keer..Weet niet of dit aan Springtomize 2 lag? Ik wil graag mij dock weer coverflow hebben namelijk..Dat is het enige waar ik het voor gebruik...
|
|||
|
|||
Citaat:
|
|
|||
|
|||
hey iedereen weet iemand toevallig of go desk hey doet op ios6.1
|
|
|||
|
|||
|
|
||||
|
||||
Zeppelin :
Net erop gezet , werkt , maar ik heb nu de bat als carrier logo, waar kan ik dat veranderen, want er is geen icoontje bijgekomen van zeppelin ...? |
|
|||
|
|||
|
|
|||
|
|||
iemand problemen met anyring 6.19 ? Bij mij crash na opstarten
|
|
|||
|
|||
Twee kleine probleempjes met KillBackground:
1) Day One staat bij mij steeds in de achtergrond en is excluded in KillBackground. Als ik na een langere tijd de app opstart crasht deze met een "failed to resume in time" crash report. Dat was in iOS 5.1.1 niet zo. 2) Soms verschijnen er apps in de App Switcher die ik absoluut niet heb opgestart. Na het verwijderen van KB zijn de probleempjes verdwenen. |
|
|||
|
|||
hey ik wilde pushtone instaleren in cydia maar waar normaal dan "instaleer" staat, staat nu "recheck" en er staar onder auteur
unable to purchase this product is not supported on your ios version. wat moet ik doen om het wel te kunnen instaleren? |
|
|||
|
|||
Ik kon m net wel installeren maar me springboard crashte gelijk en me telefoon ging in safmode...
|
|
|||
|
|||
|
|
|||
|
|||
oke kan ik m dan downgraden naar een versie waarmee ik m wel kan instaleren?
|
|
|||
|
|||
Omdat die app voor mij echt een gemis is, had ik m ff uit een andere source gehaald hij werkt inderdaad nog niet, daarom kan je m niet aanschaffen nog.
|
|
|||
|
|||
oke kan ik m dan net als jou ook uit een andere source halen? en welke is dat dan?
|
Er zijn 3 actieve gebruikers die momenteel deze discussie bekijken (0 leden en 3 gasten) |
|
Soortgelijke discussies |
||||
Discussie | Auteur | Forum | Reacties | Laatste bericht |
Werken apps die Google Maps gebruik(t)en nog bij iOS6? | DutchVince | iPhone Apps | 0 | 23-09-12 19:21 |
Apps die werken onder iOS 5.1 | Leo van der Meer | Jailbreak apps en thema's | 8 | 16-03-12 00:02 |
Cydia app's & tweaks werken niet. | MikeHoogvliet | iPhone Apps | 0 | 17-12-11 14:49 |
De Cydia tweaks/apps die je moet hebben! | diikoeneke | Jailbreak apps en thema's | 3 | 21-09-10 18:27 |
|
|