Themes die werken op Ios 6? [dreamboard/Winterboard] discussie in Jailbreak apps en thema's forum; ( verdwijnt na registratie ) Citaat: Oorspronkelijk geplaatst door sledge bij mij werkt winterboard goed Ja, winterboard kan goed werken maar vertraagt het de iphone niet een (heel klein) beetje?...
|
Registreer | FAQ | Ledenlijst | Kalender | Berichten van vandaag | Zoeken |
|
|||
|
|||
|
Gesponsorde links | |
|
|
|
|
|||
|
|||
geen last van hier
|
||||
|
||||
Ik gebruik winterboard op mijn iPhone 5 iOS 6.1.2 en het werkt perfect. Ik merk geen vertraging.
Ik gebruik zelf het thema iOS'86 van cody-lg zeer goed uitgewerkt en uitgebreid thema incl themes voor diverse tweaks. |
|
|||
|
|||
Winterboard doet het goed. Het zuigt alleen stiekem wel accu. Het enige thema wat ik nog gebruik is Ayecon. Als die nu nog eens zonder winterboard gebruikt kan worden..
|
|
|||
|
|||
Hallo
Heb gisteren Transparent pack IOS 6.1 gedownload uit Cydia en dit doet mooie dingen moet ik zeggen. Je iphone krijgt een super clear look Just try it out |
|
||||
|
||||
Ik ook cool theme en makkelijk dat je zelf in Winterboard kan kiezen wat je wel en niet ge-themed wil hebben
|
Er zijn 1 actieve gebruikers die momenteel deze discussie bekijken (0 leden en 1 gasten) |
|
Soortgelijke discussies |
||||
Discussie | Auteur | Forum | Reacties | Laatste bericht |
Apps die werken onder iOS 5.1 | Leo van der Meer | Jailbreak apps en thema's | 8 | 16-03-12 00:02 |
Themes werken niet? | Firefist | Jailbreak apps en thema's | 6 | 14-09-10 01:34 |
Hoe Themes zichtbaar maken in winterboard. | Storm68 | Archief | 2 | 12-10-09 22:01 |
Themes werken niet (Louis Vuitton) | Veera | Jailbreak apps en thema's | 7 | 03-07-08 12:21 |
|
|