Custom 3x3 ontwerpen [Tutorial gezocht] discussie in Jailbreak apps en thema's forum; ( verdwijnt na registratie ) Beste iPhoneclub leden, Ik ben al een paar dagen aan het rondsnuffelen in het topic Screenshots op dit forum.. Nu zie ik allemaal vette themes ...
|
Registreer | FAQ | Ledenlijst | Kalender | Berichten van vandaag | Zoeken |
|
|||
|
|||
Custom 3x3 ontwerpen [Tutorial gezocht]
Beste iPhoneclub leden,
Ik ben al een paar dagen aan het rondsnuffelen in het topic Screenshots op dit forum.. Nu zie ik allemaal vette themes voorbij komen en wil ik hier zelf ook graag mee gaan beginnen.. Ik heb al een beetje op internet lopen zoeken naar een goede Tutorial hoe ik dat kan gaan aanpakken, maar tot nu toe zonder goed resultaat.. Hoop dat iemand mij hier mee kan helpen.. Vind je het makkelijk om me via Skype te helpen? Add me dan even; remco1903 Alvast bedankt! |
|
|
Gesponsorde links (verdwijnt na registratie)
|
|
|||
|
|||
ik zat ongeveer in hetzelfde schuitje, maar veel tutorials zal je niet vinden
Een gouden raad: google even een aantal zaken zodat je een basis hebt over hoe de theme's werken, ga daarna even rondkijken naar theme's die je mooi vind, zoek in die bestandsstructuur de "logica" terug die je al kende, en pik meteen nieuwe zaken mee op. Als je daarna denkt dat je er klaar voor bent, ga aan de slag met photoshop of dergelijke Ik ben momenteel bezig aan mijn eerste theme (ik post er zometeen iets van), het is nog niet 100% wat ik wil, maar ik kom er wel! Let wel op, sommige tutorials verwijzen nog naar oude bestanden (niet IOS6) etc etc, maar je vind het wel nuttige sites volgens mij: Jailbreak and unlock the iPhone - Make and use themes with WinterBoard (verouderd, maar wel nuttig) glasklartHD.dReAmNeT.at - Home deviantART: where ART meets application! (hier vind je VEEL voorbeeldjes ) CodeThemed » Theme your iPhone, iPod, or iPad. Hier vind je een online theme tool. Persoonlijk vind ik het niet super maar je kan er wel mee achterhalen welke pictures waar moeten en wat hun filename moet zijn Succes alvast! |
|
|||
|
|||
Bedankt voor je tip, ga er zeker wat mee doen.. Ben gister bezig geweest met het denk ik behoorlijk bekende theme Jaku.. Hier heb ik de custom icons en alles wel van maar een 3x3 lukt me niet echt.. Blijft verder gewoon standaart
Zal eens een beetje gaan rond snuffelen op het internet voor het ontwerpen van een eigen.. |
|
|||
|
|||
je bedoelt dan je icoontjes 3*3 krijgen? Dat kan je redelijk snel als je iconoclasm hebt. als je gebruik maakt van de gratis layoutmaker kan je eender welke layout maken ik persoonlijk gebruik 2 rijen met ieder 5 icoontjes, heel kort bovenaan (icoontjes op 80% via springtomize).
Dan zie ik tenminste iets van mijn wallpaper |
|
|||
|
|||
Jaa precies, zeg maar van boven 3 naar onder en dan onder mijn icoontjes iets van een klok of een weer widget.. Dat zou ik graag willen hebben
|
Er zijn 1 actieve gebruikers die momenteel deze discussie bekijken (0 leden en 1 gasten) |
|
Soortgelijke discussies |
||||
Discussie | Auteur | Forum | Reacties | Laatste bericht |
iPhone 3GS: Tutorial unlock via ipad bb gezocht | danee | Unlock | 3 | 31-12-11 11:23 |
Windows: iPhone 3G Custom Firmware 4.2.1 gezocht zonder Cydia!!?/ | flashingst | iTunes | 14 | 06-05-11 11:58 |
iPhone: Custom firmware 4.0.1 gezocht | The Raptor | Jailbreak | 3 | 29-07-10 14:21 |
3x3 springboard | lk92 | iPhone algemeen | 4 | 05-09-09 22:45 |
Gelaskins ontwerpen | Rdammert | iPhone accessoires en onderdelen | 1 | 03-08-09 19:52 |
|
|