//

Custom 3x3 ontwerpen [Tutorial gezocht]

Custom 3x3 ontwerpen [Tutorial gezocht] discussie in Jailbreak apps en thema's forum; ( verdwijnt na registratie ) Beste iPhoneclub leden, Ik ben al een paar dagen aan het rondsnuffelen in het topic Screenshots op dit forum.. Nu zie ik allemaal vette themes ...



Ga terug   iPhone, iPod touch, iPad en Apple TV forum > Jailbreak en Unlock > Jailbreak apps en thema's
Wachtwoord vergeten? Registreren!
Registreer FAQ Ledenlijst Kalender Zoeken Berichten van vandaag Markeer forums als gelezen
  #1  
Oud 02-03-13, 17:22
rmeijer18 rmeijer18 is offline
• iOS 7.0
• 7.0
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: Feb 2013
Locatie: Almelo
Berichten: 12
Standaard Custom 3x3 ontwerpen [Tutorial gezocht]

Beste iPhoneclub leden,

Ik ben al een paar dagen aan het rondsnuffelen in het topic Screenshots op dit forum.. Nu zie ik allemaal vette themes voorbij komen en wil ik hier zelf ook graag mee gaan beginnen.. Ik heb al een beetje op internet lopen zoeken naar een goede Tutorial hoe ik dat kan gaan aanpakken, maar tot nu toe zonder goed resultaat..

Hoop dat iemand mij hier mee kan helpen..
Vind je het makkelijk om me via Skype te helpen? Add me dan even; remco1903

Alvast bedankt!
Advertentie
Advertentie Gesponsorde links (verdwijnt na registratie)

  #2  
Oud 03-03-13, 10:03
MrBramme MrBramme is offline
• iOS 9.0.1
• 9.0
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: Nov 2010
Berichten: 195
Standaard

ik zat ongeveer in hetzelfde schuitje, maar veel tutorials zal je niet vinden

Een gouden raad: google even een aantal zaken zodat je een basis hebt over hoe de theme's werken, ga daarna even rondkijken naar theme's die je mooi vind, zoek in die bestandsstructuur de "logica" terug die je al kende, en pik meteen nieuwe zaken mee op.

Als je daarna denkt dat je er klaar voor bent, ga aan de slag met photoshop of dergelijke
Ik ben momenteel bezig aan mijn eerste theme (ik post er zometeen iets van), het is nog niet 100% wat ik wil, maar ik kom er wel!

Let wel op, sommige tutorials verwijzen nog naar oude bestanden (niet IOS6) etc etc, maar je vind het wel

nuttige sites volgens mij:
Jailbreak and unlock the iPhone - Make and use themes with WinterBoard (verouderd, maar wel nuttig)
glasklartHD.dReAmNeT.at - Home
deviantART: where ART meets application! (hier vind je VEEL voorbeeldjes )
CodeThemed » Theme your iPhone, iPod, or iPad. Hier vind je een online theme tool. Persoonlijk vind ik het niet super maar je kan er wel mee achterhalen welke pictures waar moeten en wat hun filename moet zijn

Succes alvast!
  #3  
Oud 03-03-13, 13:52
rmeijer18 rmeijer18 is offline
• iOS 7.0
• 7.0
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: Feb 2013
Locatie: Almelo
Berichten: 12
Standaard

Bedankt voor je tip, ga er zeker wat mee doen.. Ben gister bezig geweest met het denk ik behoorlijk bekende theme Jaku.. Hier heb ik de custom icons en alles wel van maar een 3x3 lukt me niet echt.. Blijft verder gewoon standaart

Zal eens een beetje gaan rond snuffelen op het internet voor het ontwerpen van een eigen..
  #4  
Oud 03-03-13, 13:56
MrBramme MrBramme is offline
• iOS 9.0.1
• 9.0
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: Nov 2010
Berichten: 195
Standaard

je bedoelt dan je icoontjes 3*3 krijgen? Dat kan je redelijk snel als je iconoclasm hebt. als je gebruik maakt van de gratis layoutmaker kan je eender welke layout maken ik persoonlijk gebruik 2 rijen met ieder 5 icoontjes, heel kort bovenaan (icoontjes op 80% via springtomize).

Dan zie ik tenminste iets van mijn wallpaper
  #5  
Oud 03-03-13, 16:46
rmeijer18 rmeijer18 is offline
• iOS 7.0
• 7.0
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: Feb 2013
Locatie: Almelo
Berichten: 12
Standaard

Jaa precies, zeg maar van boven 3 naar onder en dan onder mijn icoontjes iets van een klok of een weer widget.. Dat zou ik graag willen hebben
Reageren



Er zijn 1 actieve gebruikers die momenteel deze discussie bekijken (0 leden en 1 gasten)

 
Discussietools
Weergave

Soortgelijke discussies

Discussie Auteur Forum Reacties Laatste bericht
iPhone 3GS: Tutorial unlock via ipad bb gezocht danee Unlock 3 31-12-11 10:23
Windows: iPhone 3G Custom Firmware 4.2.1 gezocht zonder Cydia!!?/ flashingst iTunes 14 06-05-11 10:58
iPhone: Custom firmware 4.0.1 gezocht The Raptor Jailbreak 3 29-07-10 13:21
3x3 springboard lk92 iPhone algemeen 4 05-09-09 21:45
Gelaskins ontwerpen Rdammert iPhone accessoires en onderdelen 1 03-08-09 18:52

Regels voor berichten
Je mag geen nieuwe discussies starten
Je mag niet reageren op berichten
Je mag geen bijlagen versturen
Je mag niet je berichten bewerken

BB code is Aan
Smileys zijn Aan
[IMG]-code is Aan
HTML-code is Uit
Trackbacks are Aan
Pingbacks are Aan
Refbacks are Uit



Alle tijden zijn GMT +2. Het is nu 19:30.