Excellent iPhone 5 Lockscreen discussie in Jailbreak apps en thema's forum; ( verdwijnt na registratie ) Via Excellent iPhone 5 Lockscreen / iPod Touch 5G Lockscreen, How To heb ik de handleiding uitgevoerd. Alles is prima gelukt, echter de tijdsaanduiding op ...
|
Registreer | FAQ | Ledenlijst | Kalender | Berichten van vandaag | Zoeken |
|
|||
|
|||
Excellent iPhone 5 Lockscreen
Via Excellent iPhone 5 Lockscreen / iPod Touch 5G Lockscreen, How To heb ik de handleiding uitgevoerd.
Alles is prima gelukt, echter de tijdsaanduiding op mijn lock screen is niet 24 uurs. Is dit op een simpele wijze aan te passen? P.S. Als de link niet geplaatst mag worden, dan alvast mijn excuus.
Gesponsorde links (verdwijnt na registratie)
|
|
||||
|
||||
Hier staat het uitgelegd: How to install Typophone 4 on your device | Techgenie
Citaat:
|
|||
|
|||
Citaat:
|
|
||||
|
||||
SSH heeft niets met Windows of Apple te maken, maar is een protocol om verbinding te maken.
|
|
|||
|
|||
Citaat:
Ik zag tussen alle links en programma's, het programma fozilla staan,dit heb ik al in gebruik, kan ik daar iets mee? Of heb je ergens een handleiding, dat zou mij een stuk verder helpen? |
|
||||
|
||||
Je kunt ook iFunBox gebruiken om bestanden te bewerken: i-FunBox v2.1 | File Manager, Browser, Explorer, Transfer Tool for iPhone, iPad & iPod
|
|
|||
|
|||
Ga ik ff proberen
---------- Bericht automatisch samengevoegd op 10 februari 2013 om 00:55 ---------- Citaat:
NB: Gelukt, bedankt voor de hulp, klasse Laatst gewijzigd door vuurvreter; 10-02-13 om 02:21. |
|
|||
|
|||
En met ifile?
|
|
|||
|
|||
|
|
|||
|
|||
Citaat:
|
|
|||
|
|||
Heeft er al iemand de dagen en maanden in het Nederlands gemaakt?
Ik heb een poging gewaagd, maar die mislukt elke keer. |
|
||||
|
||||
Citaat:
Regel 124 is Code:
day = new Array("Sunday","Monday","Tuesday","Wednesday","Thursday","Friday","Saturday"); Code:
day = new Array("Zondag","Maandag","Dinsdag","Woensdag","Donderdag","Vrijdag","Zaterdag"); Code:
month = new Array("January","February","March","April","May","June","July","August","September","October","November","December"); Code:
month = new Array("Januari","Februari","Maart","April","Mei","Juni","Juli","Augustus","September","Oktober","November","December"); |
|
|||
|
|||
Citaat:
Of moet Code:
day = new Array("Sunday","Monday","Tuesday","Wednesday","Thursday","Friday","Saturday"); Code:
dag = new Array("Sunday","Monday","Tuesday","Wednesday","Thursday","Friday","Saturday"); NB: Onderstaande is opgelost door een update van het programma zelf. P.S. Mijn klok loopt nu een uur achter op de werkelijke tijd. De tijd voorbij het startscherm loopt wel goed. Laatst gewijzigd door vuurvreter; 16-02-13 om 18:36. |
|
||||
|
||||
Ik krijg mijn achtergrond niet veranderd
|
|||
|
|||
|
|
|||
|
|||
is het al iemand gelukt om de kleur van de tijd en/of datum van Typophone te veranderen? Vind dit Lockscreen Theme echt prachtig op mn iPhone 5!!
@ Soepgroente; Ik heb ook de maanden en dagen in het Nederlands veranderd. Maar zie na een respring ook niet meer de dag en maand (in NL) staan....hoe heb jij dit opgelost? Laatst gewijzigd door Geert1976; 17-02-13 om 15:15. |
|
||||
|
||||
Tijd en maand kan je niet aanpassen met alleen het script. Je moet alle PNG bestanden een andere kleur maken en Nederlandse tekst erin zetten.
Ik ga dalijk wel even kijken of ik het kan aanpassen, zie namelijk niet met iFunBox een afbeelding maar met iFile weer wel. Laatst gewijzigd door IphoneIpodTouch; 17-02-13 om 18:32. |
|
|||
|
|||
Ik hoor graag als 't jou gelukt is!
|
|
||||
|
||||
Ik moet iets vinden om die afbeeldingen mee te bewerken, Als ik al die afbeeldingen verander heb ik zowat die theme zelf gemaakt behalve het script...
Ik vond dit trouwens 5 kleuren: http://www.mediafire.com/?4sx4s8b7yhqqz3h Laatst gewijzigd door IphoneIpodTouch; 17-02-13 om 21:37. |
Er zijn 1 actieve gebruikers die momenteel deze discussie bekijken (0 leden en 1 gasten) |
|
Soortgelijke discussies |
||||
Discussie | Auteur | Forum | Reacties | Laatste bericht |
Korte video steeds herhalen in lockscreen (bewegende achtergrond in lockscreen) | Dbrown | Jailbreak apps en thema's | 0 | 02-09-12 23:41 |
|
|