Test TSprotector voor Ziggo discussie in Jailbreak apps en thema's forum; ( verdwijnt na registratie ) Met de laatste update werkt de Ziggo app nog steeds perfect....
|
Registreer | FAQ | Ledenlijst | Kalender | Berichten van vandaag | Zoeken |
|
||||
|
||||
Met de laatste update werkt de Ziggo app nog steeds perfect.
|
Gesponsorde links | |
|
|
|
|
|||
|
|||
Bij mij werkt versie 3.1.3 prima onder IOS versie 6.1
---------- Bericht automatisch samengevoegd op 20 februari 2013 om 19:42 ---------- Heb tsProtector P versie 3.1.3 geinstalleerd en alles werkt perfect. Met dank aan Liekes voor de hulp. |
|
|||
|
|||
Graag gedaan, daar is dit forum voor, om elkaar te helpen.
|
|
|||
|
|||
|
|
|||
|
|||
Vreemd, zou het misschien een optie zijn om je ipad 2 opnieuw te jailbreaken en dan kijken of het werkt?
---------- Bericht automatisch samengevoegd op 21 februari 2013 om 09:50 ---------- Ios 6.1.2 is nu uit en die kun je ook jailbreaken met evasion. |
|
|||
|
|||
Er was deze ochtend een upgrade van tsProtector P in Cydia. Probeer het eens met de upgrade.
|
|
|||
|
|||
Ziggo App
Citaat:
Ik weet het niet meer ---------- Bericht automatisch samengevoegd op 21 februari 2013 om 10:54 ---------- Ik ga nu tsProtection P 3.1.1.5 installeren, nieuwere versie |
|
|||
|
|||
Heb je ziggo wel aangeklikt bij non allowed apps?
|
|
|||
|
|||
Citaat:
Ziggo is than working again for a while, what must i do. ---------- Bericht automatisch samengevoegd op 21 februari 2013 om 14:49 ---------- Ja heb ik gedaan |
|
|||
|
|||
Sorry, maar dan weet ik het ook niet meer.
|
|
|||
|
|||
Wat ik gedaan heb, misschien heeft iemand er wat aan, en het werkt weer op iOS:
* log uit en delete Ziggo app * install via Cydia: Xcon en Ts Protector P * reboot en respring * install Ziggo app weer * inloggen. Lukte niet meteen. Paar keer geprobeerd, Ziggo app helemaal uit, reboot en nog een inlog. Werkt weer! |
|
|||
|
|||
Bij de nieuwste versie staat duidelijk bij dat het een test versie is (3.2.2-4). Deze heb ik niet geinstalleerd aangezien versie 3.1.1-3 hier perfect werkt op een iphone 4 JB ios 6.1.2
|
|
|||
|
|||
TsProtector P is nu versie 3.1.1-5.
Ik gebruik deze dus samen met Xcon, weet niet of dit zonder kan. |
|
|||
|
|||
Updated to 3.2.2-1, Ziggo works like a charm on iPad2.
Thanks for the updates, great work. |
|
|||
|
|||
|
|
||||
|
||||
Package is verdwenen is het verhuisd naar een andere repo?
|
|
|||
|
|||
|
|
|||
|
|||
Werkt prima hier
|
|
||||
|
||||
Oké had even gemist dat de package gereleased was op BigBoss daar deze eerst niet werkte met de Ziggo app. Als ik het commentaar hier lees ga ik er van uit dat deze dit nu wel ondersteund
Bedankt |
|
|||
|
|||
Kan het zijn dat er bij Ziggo toch iets verandert is? Met versie 3.0 werkt de app niet meer? Zou 'ie met 3.3.1 wel werken?
|
Labels |
jailbreak, tsprotector |
Er zijn 2 actieve gebruikers die momenteel deze discussie bekijken (0 leden en 2 gasten) |
|
Soortgelijke discussies |
||||
Discussie | Auteur | Forum | Reacties | Laatste bericht |
Horizon.tv icm met tsProtector ios 6.1?? | Geert1976 | Jailbreak apps en thema's | 12 | 08-02-13 02:16 |
|
|