Test TSprotector voor Ziggo discussie in Jailbreak apps en thema's forum; ( verdwijnt na registratie ) Het is eigenlijk nog een alpha ......
|
Registreer | FAQ | Ledenlijst | Kalender | Berichten van vandaag | Zoeken |
|
||||
|
||||
Het is eigenlijk nog een alpha ...
|
Gesponsorde links | |
|
|
|
|
|||
|
|||
Maar t gaat erom dat de ziggo App weer werkt en dat doet die cheers
|
|
|||
|
|||
Ook voor UPC werkt deze versie. Je hoeft niets in te stellen.
|
|||
|
|||
Citaat:
|
|
|||
|
|||
Ook hier is tsProtector 8 een succes verhaal, de Ziggo app werkt weer!
De repo hierboven werkte bij mij helaas niet, maar hier is hij ook te vinden: lexrnd's Repository - MyRepoSpace.com Weet iemand trouwens de techische uitleg achter het niet werken van de app? Is het een bewuste actie van Ziggo? |
|
|||
|
|||
Bij mij werkt t nog steeds niet... Heb er nog een probleem bij. Heb de app: live tv kijken op me iphone staan. Sinds ik tsprotector geprobeerd heb (en verwijderd) heb ik telkens als ik deze app open dat ik doorverwezen wordt naar Cydia... Ofwel, die app werkt niet meer nu...
Help!?!?! Tips?!?! |
|
|||
|
|||
KPN werkt, maar nu werkt Live TV app niet meer van Picathartes. Zij claimen nu ineens ok dat app alleen met 100% apple SW werkt.
Nog niets kunnen vinden helaas.... En zo doet ineens 'n app het niet meer die ik heb gekocht! |
|
||||
|
||||
Citaat:
|
|
||||
|
||||
Eindelijk weer Ziggo weer dankzij deze tweak. Top. Live tv werkt al een tijdje niet, schiet door naar Cydia en kreeg ook geen reactie op mijn support vragen.
Snap wel dat ze geen ondersteuning kunnen bieden op een jailbreak, maar hoop wel da ze het kunnen oplossen. |
|
||||
|
||||
Dat gaan ze niet oplossen omdat het geen bug is maar eerder een feature in hun app.
Er zijn 3 actieve gebruikers die momenteel deze discussie bekijken (0 leden en 3 gasten) |
|
Soortgelijke discussies |
||||
Discussie | Auteur | Forum | Reacties | Laatste bericht |
Horizon.tv icm met tsProtector ios 6.1?? | Geert1976 | Jailbreak apps en thema's | 12 | 08-02-13 02:16 |
|
|