//

PDANet wifi hotspot iPhone niet zichtbaar @ HTC Flyer tablet

PDANet wifi hotspot iPhone niet zichtbaar @ HTC Flyer tablet discussie in Jailbreak apps en thema's forum; ( verdwijnt na registratie ) Wanneer ik een wifi hotspot creëer met mijn iPhone dan kan ik deze niet vinden met m'n HTC Flyer. M'n laptop kan de hotspot wel ...



Ga terug   iPhone, iPod touch, iPad en Apple TV forum > Jailbreak en Unlock > Jailbreak apps en thema's
Wachtwoord vergeten? Registreren!
Registreer FAQ Ledenlijst Kalender Berichten van vandaag

Reageren

 

Discussietools Weergave
  #1  
Oud 17-03-13, 23:30
Amsterdamn Amsterdamn is offline
• iOS 4.2.1
• Ik heb geen iPad
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: Mar 2013
Berichten: 2
Standaard PDANet Wi-Fi hotspot iPhone niet zichtbaar @ HTC Flyer tablet

Wanneer ik een Wi-Fi hotspot creëer met mijn iPhone dan kan ik deze niet vinden met m'n HTC Flyer.

M'n laptop kan de hotspot wel vinden..waar kan dit aan liggen?

Het gaat om de HTC Flyer P512 (Wi-Fi only) 16GB @ standaard Android 2.3.4.
Kan overigens zonder problemen internetten via m'n thuis-Wi-Fi.

Heb op een Flyer forum ook al een draadje lopen, maar nog zonder succes daar..

Zou ik misschien ook een speciale app op m'n Flyer moeten downloaden?
(PDANet doet alleen aan creëeren van hotspots, je kan er niet mee zoeken naar hotspots..)
Advertentie
Advertentie Gesponsorde links (verdwijnt na registratie)

  #2  
Oud 18-03-13, 09:59
Guest-20180925190238
Gast
• iOS
 
Berichten: n/a
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Amsterdamn Bekijk bericht
Heb op een Flyer forum ook al een draadje lopen, maar nog zonder succes daar..
Ik denk dat je maar beter wacht op een antwoord op dat Flyer forum want dit is écht geen iPhone probleem (denk ik).
  #3  
Oud 18-03-13, 11:17
Sandro95 Sandro95 is offline
• iOS 7.0.4
• 7.0.4
• Besturingssysteem: Mac OS X
 
Geregistreerd: Mar 2010
Berichten: 25
Standaard

Ja dit komt waarschijnlijk door Android, wat standaard geen ondersteuning biedt voor het verbinden met een ad-hoc netwerk.
Aangezien ik zelf ook geen Android gebruiker (& fan ben), kan ik je daar helaas niet zo goed verder mee helpen, maar ik kan je wél een link geven naar een website waar je er misschien wel uitkomt.

szym.net » Ad-hoc Wi-Fi in Android

Ik zie alleen wel dat je er best een hoop voor moet doen...
Het schijnt dus dat android denkt dat een iPhone Personal Hotspot een Ad-Hoc netwerk is.. Lijkt me vrij gek, maarja..
Heb je anders misschien de mogelijkheid om te updaten naar Android 4.0, volgens mij is het daar wél standaard mogelijk om te verbinden met een Personal Hotspot.

Succes!
  #4  
Oud 18-03-13, 13:25
Amsterdamn Amsterdamn is offline
• iOS 4.2.1
• Ik heb geen iPad
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: Mar 2013
Berichten: 2
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door timosha Bekijk bericht
Ik denk dat je maar beter wacht op een antwoord op dat Flyer forum want dit is écht geen iPhone probleem (denk ik).
Helaas zijn ze niet zo behulpzaam daar dan jullie hier .


Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Sandro95 Bekijk bericht
Ja dit komt waarschijnlijk door Android, wat standaard geen ondersteuning biedt voor het verbinden met een ad-hoc netwerk.
Aangezien ik zelf ook geen Android gebruiker (& fan ben), kan ik je daar helaas niet zo goed verder mee helpen, maar ik kan je wél een link geven naar een website waar je er misschien wel uitkomt.

szym.net » Ad-hoc Wi-Fi in Android

Ik zie alleen wel dat je er best een hoop voor moet doen...
Het schijnt dus dat android denkt dat een iPhone Personal Hotspot een Ad-Hoc netwerk is.. Lijkt me vrij gek, maarja..
Heb je anders misschien de mogelijkheid om te updaten naar Android 4.0, volgens mij is het daar wél standaard mogelijk om te verbinden met een Personal Hotspot.

Succes!
Hier kan ik zeker wat mee!
Harstikke bedankt Sandro!
Ga in 1e instantie proberen om de huidige Gingerbread te behouden (las nl dat een update er voor zorgt dat ik bepaalde knoppen en functies verlies..).
Wat wel jammer is, want ik zie ze zelfs 4.1 draaien op die oude Flyer.

Ik ben wel van plan er ver voor te gaan (ook al heb ik er nu nog 0 kennis van, heb nl een internetSIM in m'n iPhone waarmee ik ongelimiteerd kan internetten, ik wil daar max gebruik van maken zo).
Reageren

Labels
flyer, hotspot, pdanet, tether, Wi-Fi



Er zijn 1 actieve gebruikers die momenteel deze discussie bekijken (0 leden en 1 gasten)

 

Soortgelijke discussies

Discussie Auteur Forum Reacties Laatste bericht
Iphone 4s is niet zichtbaar in mijn Wi-Fi netwerk bernardus iPhone algemeen 8 31-01-13 22:20
PDAnet: Wi-Fi als accesspoint dikkedonder Jailbreak apps en thema's 113 22-11-10 19:15
Wi-Fi connect is zichtbaar maar werkt niet _RobD Wi-Fi 8 30-04-10 19:44
Wi-Fi zichtbaar; niet bruikbaar... ??? wbosch22 Wi-Fi 0 30-12-09 16:37

Regels voor berichten
Je mag geen nieuwe discussies starten
Je mag niet reageren op berichten
Je mag geen bijlagen versturen
Je mag niet je berichten bewerken

BB code is Aan
Smileys zijn Aan
[IMG]-code is Aan
HTML-code is Uit
Trackbacks are Aan
Pingbacks are Aan
Refbacks are Uit



Alle tijden zijn GMT +2. Het is nu 01:17.