iPhone: zoek een app die 3g uitschakelt bij Wi-Fi netwerk discussie in Jailbreak apps en thema's forum; ( verdwijnt na registratie ) Zoals in de titel zoek ik een app, misschien bestaat hij niet , die de 3g uitschakelt als ik thuis met mijn wifi netwerk ben ...
|
Registreer | FAQ | Ledenlijst | Kalender | Berichten van vandaag | Zoeken |
|
||||
|
||||
iPhone: zoek een app die 3g uitschakelt bij Wi-Fi netwerk
Zoals in de titel zoek ik een app, misschien bestaat hij niet , die de 3g uitschakelt als ik thuis met mijn Wi-Fi netwerk ben verbonden .
Zet nu handmatig de data en 3G uit , maar ben benieuwd of er ook een tweak voor is , kon zo bij cydia en tweaks niks vinden . Iemand idee? |
|
|
Gesponsorde links (verdwijnt na registratie)
|
|
||||
|
||||
Daar zijn er enkele voor in Cydia. Smart 3G + LTE is er 1 van
|
|
||||
|
||||
Thanks
Ga ik eens proberen ... |
|
||||
|
||||
App gedownload , helaas eleke keer gaat cydia in safe mode ,na 5 keer opnieuw te hebben opgestart, phone zit in een soort loop, helaas restore mislukt , dus uiteindelijk maar update gedaan naar 6.1.3 ...dus geen jailbreak .
bah en ik had de blobs nog wel opgeslagen .... Balen ,, helaas |
|
|||
|
|||
Ik gebruik akAuto3G. Die tweak werkt na de laatste updates perfect en ondersteund nu blijkbaar ook LTE.
|
|
||||
|
||||
Citaat:
Heb je misschien een gecrackte versie geïnstalleerd? Daar kan het probleem ook hebben gelegen. |
|
||||
|
||||
Netjes €1,20 betaald , ja ik wilde ook in de safe mode de app deinstalleren , helaas lukte dat niet , waarom ?, geen idee.
Heb via het www , wat oplossingen gevonden , maar niks werkte , of ik heb het verkeerd gedaan . Maarja ,jammer .... |
|
||||
|
||||
Dat is pech hebben ja
Nou ja, je kunt je geld terugvragen bij die ontwikkelaar als je wilt. |
|
|||
|
|||
Citaat:
Zo werkt het tenminste bij mij. Grt. OnnY |
|
|||
|
|||
Het is best mogelijk dat het bij jou zo werkt maar niet bij miljoenen andere iPhone gebruikers
3G blijft aanstaan als een WLAN gebruikt wordt. Er worden in dat geval nog steeds 3G datapakketjes verstuurd om de 3G verbinding in stand te houden. Gaat de iPhone in de slaapstand dan wordt Wi-Fi uitgeschakeld en wordt 3G ook actief voor het overige dataverkeer. En dat is nu juist de reden waarom er zulke tweaks ontwikkeld werden. |
|
|||
|
|||
Citaat:
|
Er zijn 1 actieve gebruikers die momenteel deze discussie bekijken (0 leden en 1 gasten) |
|
Soortgelijke discussies |
||||
Discussie | Auteur | Forum | Reacties | Laatste bericht |
Ik zoek een applicatie / Hoe heet die app ook alweer? | bruut | iPhone Apps | 988 | 23-10-19 23:05 |
Ik zoek een app die me volgt op mijn reis | Florisverhage | iPhone Apps | 2 | 30-06-13 10:40 |
'Ik zoek een app die om de dag!! een notificatie geeft. | coenheem | iPhone Apps | 5 | 22-01-13 23:10 |
Ik zoek een camera app die coole effecten geeft? | iMasteri | iPhone Apps | 0 | 04-07-11 16:10 |
Op zoek naar een app, die je napraat als een papegaai | Cheeems | Archief | 7 | 04-12-09 15:14 |
|
|