MMiThemer discussie in Jailbreak apps en thema's forum; ( verdwijnt na registratie ) je kan wel in je iPhone komen met winscp via SSH of met iPhoneBrowser via USB. Zijn nog wel meer zulk soort programma's...
|
Registreer | FAQ | Ledenlijst | Kalender | Berichten van vandaag | Zoeken |
|
||||
|
||||
je kan wel in je iPhone komen met winscp via SSH of met iPhoneBrowser via USB.
Zijn nog wel meer zulk soort programma's
|
|
|
|||
|
|||
in herstelmodus?
|
|
|||
|
|||
iPhoneBrowser herkent me iPhone niet
|
|
|||
|
|||
had ik je ook wel kunnen vertellen, maar daar heb je natuurlijk niks aan. Misschien kan je eens wat googelen wie weet vind je informatie erover, je bent NIET de enige die dit is overkomen!
|
|
||||
|
||||
|
|
|||
|
|||
Ik heb nog nooit ergens een vraag gekregen in iTunes van een backup
|
|
|||
|
|||
nee idd alleen je gegevens die je normaal synct maar bijvoorbeeld foto's die je maakt met je iPhone ben je gewoon kwijt
|
|
||||
|
||||
bij mij werken alle drie de apps zonder enig probleem op custom-firmware 1.1.4 , customize 2.0BETA10, summerboard versie 3.2 en MMItheme 0.21.
|
||||
|
||||
Oké ik was net bezig met winscp maar daar krijg ik geen verbinding mee dus ik ga het morgen met ipodbrowser proberen, thank U!
|
|
||||
|
||||
|
|
||||
|
||||
Oke, ik heb het voor elkaar gekregen met Putty :Customize 2.0 Forum • View topic - Permissions Walkthrough (With Screenshots)
Bedankt voor jullie reacties En nu thema's downloaden |
|
||||
|
||||
na in de sources modmyifone.com/installer.xml te hebben getypt en gerefreched vind ik trouwens bij install de source al niet terug... da begint ni goed he
|
|
||||
|
||||
vooral niet alles installeren/downloaden uit MMiThemer. hij werkt niet helemaal ''goed'', je iPhone kan blijven haken op het boot logo. (als je het laatst ingestelde thema via een prog als iPhoneBrowser verwijderd zal hij het waarschijnlijk weer doen)
Laatst gewijzigd door iMario; 13-08-08 om 06:04. |
Er zijn 1 actieve gebruikers die momenteel deze discussie bekijken (0 leden en 1 gasten) |
|
|
|