Mobile substrate ge-update; wat werkt wel op iphone 5s [lijst] discussie in Jailbreak apps en thema's forum; ( verdwijnt na registratie ) Mannen en dames, Sinds kort is de mobilesubstrate gedupate onder de naam cydia substrate. Omdat onder meer de iphone 5s hierdoor problemen ondervond wil ik ...
|
Registreer | FAQ | Ledenlijst | Kalender | Berichten van vandaag | Zoeken |
|
|||
|
|||
Mobile substrate ge-update; wat werkt wel op iphone 5s [lijst]
Mannen en dames,
Sinds kort is de mobilesubstrate gedupate onder de naam cydia substrate. Omdat onder meer de iphone 5s hierdoor problemen ondervond wil ik graag een lijst opstellen wat nu wel werkt voor de 5s. Mochten apps bij de een wel werken en de ander niet laten we dan dit topic gebruiken om elkaar te helpen. Dit werkt bij mij: [Uit diverse bronnen vernomen dat ook deze tweaks werken op een iphone 5s. Graag jullie input om deze lijst aan te vullen aub] 3G Unrestrictor 5.7.1-1 Appbackup Activator 1.8.2 Ad Blocker 1.56 AppAddict+ 1.3 AppAddict 3.1.5b AppSync7 Audio recorder Barrel 1.7.0.2-1 BlurredMusicApp BytaFont CCSettings 0.0.2.18 CCToggles 0.1-1 Dockshift 1.0.6 fLux 0.986 HiddenSettings7 0.1-4 iCleaner 7.0.2 iFile 2.01-1 iKeywi 1.4.4-3 Infiniboard 2.1.2-1 Infinidock 2.1.2-1 Infinifolders 2.1.2-1 LocalIApStore 1.4-1 (deels) Lock Screen Tool 1.4.3 Mobile Terminal MyWi 7.02.01 Mxtube NoAnnoyance 0.0.1-1 OpenSSH Pandora Downloader 3.4.6 ProTube Simplock SleepFX 2.0 Slide2Kill 7 0.0.5-2 StatusBarFix2 0.0.5-1 SwipeSelection SwitchSpring TetherMe 3.0-3 Transparentdock 1.1-1 Virtual Home Zeppelin 2-0-1-151 Laatst gewijzigd door Wishhhh; 03-01-14 om 18:09. |
|
|
Gesponsorde links (verdwijnt na registratie)
|
|
|||
|
|||
Barrel
DockShift Zeppelin BlurredMusicApp HiddenSettings7 iCleaner Pro SwipeSelection SwitchSpring |
|
||||
|
||||
SORRY: Ik zie dat dit voor de 5s is, dus onderstaande bericht hoort hier NIET thuis !!
Werkend op een iPhone 5 Activator Barrel CCControls (nieuw, mooi!) CCQuick Five Icon Dock (al heb ik de icoontjes tegen elkaar aan/beetje over elkaar heen, niet mooi!) iCleaner Pro (geinstalleerd, durf het nog niet te gebruiken) StatusBarFix2 (AANRADER!) SwipeSelection tsProtector P En tot slot, Springtomize 2, deze heb ik geinstalleerd, maar doet niets. Das balen, gekocht, en vond dat bij IOS6 een van de fijnste tweaks. Hoop echt dat deze het snel gaat doen. Zometeen CleverPin nog eens zoeken, Winterboard (of is die niet meer nodig?) en de thema's Ayecon en Auxo. Toch zijn er altijd tweaks die het net weer de moeite maken om te jailbreaken ! Ben er blij mee.
Soes Babba's iPhone Laatst gewijzigd door bsuma; 02-01-14 om 12:52. |
|
|||
|
|||
|
|
||||
|
||||
Sorry, zie het nu pas, hoort hier dus niet thuis !
|
|
||||
|
||||
Vandaag komt er een tweak uit waarbij je je apps kan beveiligen met de fingerprint scanner 👍
|
|
||||
|
||||
Citaat:
Van MYiDEVICE... https://twitter.com/my_iDevice
Soortgelijke discussies |
||||
Discussie | Auteur | Forum | Reacties | Laatste bericht |
Waarschuwing update mobile Substrate update in Cydia.. | Wally© | iPhone algemeen | 11 | 22-04-12 11:08 |
iPhone: iPhone 3G crasht volledig na update Mobile Substrate | sentmen | Jailbreak | 2 | 06-12-10 00:07 |
cydia update winterboard en mobile substrate | taker1987 | Jailbreak apps en thema's | 1 | 23-06-10 21:29 |
iPhone start niet meer op na mobile substrate update | Johannes | iPhone algemeen | 16 | 17-12-09 00:29 |
3G sim unlock tabel, wat werkt wel en wat werkt niet? | iSP | Unlock | 394 | 08-12-09 21:31 |
|
|