Meerdere whatsapp account op een iPhone discussie in Jailbreak apps en thema's forum; ( verdwijnt na registratie ) Hallo, Ik heb op internet gezocht naar mogelijkheden om meerdere whatsapp account op een telefoon te installeren. Nu heb ik wel een aantal sites gevonden ...
|
Registreer | FAQ | Ledenlijst | Kalender | Berichten van vandaag | Zoeken |
|
|||
|
|||
Meerdere whatsapp account op een iPhone
Hallo,
Ik heb op internet gezocht naar mogelijkheden om meerdere whatsapp account op een telefoon te installeren. Nu heb ik wel een aantal sites gevonden maar die hebben het allemaal over "repo's" die inmiddels niet meer bestaan. Is er iemand die mij "de verschillende IPA's" kan mailen of mij kan vertellen waar die staan? Of heeft iemand een andere mogelijkheid? |
|
|
Gesponsorde links (verdwijnt na registratie)
|
|
||||
|
||||
Er is een tweak met de mogelijkheid om meerdere profielen aan te maken voor een verscheidenheid aan apps. Ik weet niet meer hoe die heet maar 't is vrij nieuw (anderhalve maand?).
|
||||
|
||||
Ook voor Hay Day ? wil meerdere boerderijen yolo
|
||||
|
||||
Hmm, kan 'm niet meer vinden…
|
|
||||
|
||||
Kan je het dan ook voor gamecenter gebruiken ??
|
|
||||
|
||||
Vast wel, als je 'm weet te vinden
|
|
||||
|
||||
|
|
||||
|
||||
Nee, ik heb gezocht naar profile, account e.d. Het kan in BigBoss, ModMyI of een privérepo van ontwikkelaars hebben gezeten, maar ik neig naar BB/MMI. De dev repo's zit-ie niet in. Misschien is 't verwijderd…
|
|
||||
|
||||
Er zijn wel aantal andere mogelijkheden, maar volgens mij verwijzen ze naar illegale repo's.
Misschien Application Duplication? Heb het niet getest, ik vond dat na even snel goochelen..
Soortgelijke discussies |
||||
Discussie | Auteur | Forum | Reacties | Laatste bericht |
Meerdere devices, 1 account? | Esy | iPhone algemeen | 8 | 01-10-13 16:58 |
gehackte whatsapp met facebook account. | smileytjuh | iPhone Apps | 7 | 20-06-13 02:17 |
Na KPNmail account en Hotmail account nu ook UPC mail account instellen op iPhone | Araucaria | iPhone algemeen | 1 | 25-03-11 09:41 |
meerdere iphone in een apple account | sonnyh | iPhone algemeen | 3 | 01-12-10 22:50 |
amerikaanse account met een nederlands account | myplace | iPhone Apps | 5 | 13-09-10 22:41 |
|
|