//

meerdere iphone in een apple account

meerdere iphone in een apple account discussie in iPhone algemeen forum; ( verdwijnt na registratie ) Sinds vandaag heb ik naast een iphone 3g ook een iphone 4. Nu wil ik de 3g aan mijn zoon geven maar die helemaal leeg ...



Ga terug   iPhone, iPod touch, iPad en Apple TV forum > iPhone > iPhone algemeen
Wachtwoord vergeten? Registreren!
Registreer FAQ Ledenlijst Kalender Berichten van vandaag

Reageren

 

Discussietools Weergave
  #1  
Oud 01-12-10, 20:35
sonnyh's schermafbeelding
sonnyh sonnyh is offline
• iOS 5.0
• 5.0
• Besturingssysteem: Mac OS X
 
Geregistreerd: Oct 2008
Berichten: 85
Standaard meerdere iphone in een apple account

Sinds vandaag heb ik naast een iphone 3g ook een iphone 4. Nu wil ik de 3g aan mijn zoon geven maar die helemaal leeg halen. Kan ik dan twee iphones in mijn apple account beheren etc zonder dat hij bijvoorbeeld de 3g gaat synchroniseren met mijn outlook etc. tevens op beide iphone andere apps te behouden?
Advertentie
Advertentie Gesponsorde links (verdwijnt na registratie)

  #2  
Oud 01-12-10, 20:53
pclahsen's schermafbeelding
pclahsen pclahsen is offline
• iOS 6.1.3
• 5.0.1
• Besturingssysteem: Mac OS X
 
Geregistreerd: Nov 2007
Locatie: Den Haag
Berichten: 606
Standaard

Ja hoor dat kan, je moet ze wel apart instellen in iTunes. En natuurlijk niet dezelfde mobile.me acccount op beide instellen, dan wordt nl via de cloud wel alles gesynct inclusief Outlook...

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door sonnyh Bekijk bericht
Sinds vandaag heb ik naast een iphone 3g ook een iphone 4. Nu wil ik de 3g aan mijn zoon geven maar die helemaal leeg halen. Kan ik dan twee iphones in mijn apple account beheren etc zonder dat hij bijvoorbeeld de 3g gaat synchroniseren met mijn outlook etc. tevens op beide iphone andere apps te behouden?
  #3  
Oud 01-12-10, 21:12
sonnyh's schermafbeelding
sonnyh sonnyh is offline
• iOS 5.0
• 5.0
• Besturingssysteem: Mac OS X
 
Geregistreerd: Oct 2008
Berichten: 85
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door pclahsen Bekijk bericht
Ja hoor dat kan, je moet ze wel apart instellen in iTunes. En natuurlijk niet dezelfde mobile.me acccount op beide instellen, dan wordt nl via de cloud wel alles gesynct inclusief Outlook...
wat bedoel je met apart instellen in itunes? Ik heb geen mobile me dus dat is geen issue.
  #4  
Oud 01-12-10, 21:50
pclahsen's schermafbeelding
pclahsen pclahsen is offline
• iOS 6.1.3
• 5.0.1
• Besturingssysteem: Mac OS X
 
Geregistreerd: Nov 2007
Locatie: Den Haag
Berichten: 606
Standaard

Per iPhone kun je volgens mij apart instellingen aanvinken in de tabbladen die verschijnen in iTunes als je je iphone aansluit, dus je kunt er voor kiezen of er gesynct wordt met Outlook of niet. Hetzelfde voor apps etc.

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door sonnyh Bekijk bericht
wat bedoel je met apart instellen in itunes? Ik heb geen mobile me dus dat is geen issue.
Reageren



Er zijn 1 actieve gebruikers die momenteel deze discussie bekijken (0 leden en 1 gasten)

 

Soortgelijke discussies

Discussie Auteur Forum Reacties Laatste bericht
apple account defere iPhone algemeen 5 28-03-11 14:19
Na KPNmail account en Hotmail account nu ook UPC mail account instellen op iPhone Araucaria iPhone algemeen 1 25-03-11 08:41
amerikaanse account met een nederlands account myplace iPhone Apps 5 13-09-10 21:41
inloggen op je iPhone met een andere iTunes-store account V.idunho Archief 2 27-11-08 19:44
Een Apple store account zonder een credit card dannyhaag Archief 2 14-07-08 18:46

Regels voor berichten
Je mag geen nieuwe discussies starten
Je mag niet reageren op berichten
Je mag geen bijlagen versturen
Je mag niet je berichten bewerken

BB code is Aan
Smileys zijn Aan
[IMG]-code is Aan
HTML-code is Uit
Trackbacks are Aan
Pingbacks are Aan
Refbacks are Uit



Alle tijden zijn GMT +2. Het is nu 21:58.