apple account discussie in iPhone algemeen forum; ( verdwijnt na registratie ) Hey allemaal, Net mijn nieuwe 3gs, maar het aanmaken van een apple id zonder creditcard lukt me niet :s kunnen jullie even helpen ? als ...
|
Registreer | FAQ | Ledenlijst | Kalender | Berichten van vandaag | Zoeken |
|
|||
|
|||
apple account
Hey allemaal,
Net mijn nieuwe 3gs, maar het aanmaken van een apple id zonder creditcard lukt me niet :s kunnen jullie even helpen ? als ik het doe zoals op de site van apple zelf staat vermeld, moet ik nog altijd een creditcard hebben... Ciao |
|
|
Gesponsorde links (verdwijnt na registratie)
|
|
|||
|
|||
gebruik de zoek functie er zijn meerdere topic over
|
|
|||
|
|||
|
|
|||
|
|||
ja gelukt, bedankt !
|
|
|||
|
|||
hallo,
Mijn iphone account staat nog op mijn ex zijn naam en creditcard. Nu wil ik die omzetten naar een eigen account. Hoe kan ik dit doen zonder mijn gekochte apps te verliezen? Is dit mogelijk? Glenda |
|
|||
|
|||
Volgens mij niet, aangezien al je aankopen gelinkt zijn aan die creditcard.
|
Er zijn 1 actieve gebruikers die momenteel deze discussie bekijken (0 leden en 1 gasten) |
|
Soortgelijke discussies |
||||
Discussie | Auteur | Forum | Reacties | Laatste bericht |
Na KPNmail account en Hotmail account nu ook UPC mail account instellen op iPhone | Araucaria | iPhone algemeen | 1 | 25-03-11 09:41 |
meerdere iphone in een apple account | sonnyh | iPhone algemeen | 3 | 01-12-10 22:50 |
Apple Store account wijzigen | lerwin | iPhone Apps | 1 | 25-07-10 21:20 |
i-Tunes account aanpassen / Apple-ID | Maartje1979 | iPhone algemeen | 0 | 19-04-10 15:51 |
|
|