//

gehackte whatsapp met facebook account.

gehackte whatsapp met facebook account. discussie in iPhone Apps forum; ( verdwijnt na registratie ) Heey iedereen, Hoop dat hier iemand is die mij kan helpen. Heb al met google gezocht en de zoek functie van dit forum gebruikt maar ...



Ga terug   iPhone, iPod touch, iPad en Apple TV forum > iPhone > iPhone apps en games > iPhone Apps
Wachtwoord vergeten? Registreren!
Registreer FAQ Ledenlijst Kalender Berichten van vandaag

Reageren

 

Discussietools Weergave
  #1  
Oud 11-06-13, 20:58
smileytjuh smileytjuh is offline
• iOS 11.1
• 11.1
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: Dec 2009
Locatie: Cuijk
Berichten: 9
Standaard gehackte whatsapp met facebook account.

Heey iedereen,

Hoop dat hier iemand is die mij kan helpen. Heb al met google gezocht en de zoek functie van dit forum gebruikt maar kan nog geen oplossing vinden.
Het probleem is namelijk dit. Mijn zus maakte me er op attent dat ze twee whatsapp accounts heeft van mij eentje met mn echte nr en eentje met mn facebook profiel. Nu heb ik mn wachtwoord al veranderd van facebook gister. maar mijn zus heeft m vandaag nog online gezien. weet niet niet hoe ik dit moet oplossen of is de enge mogelijkheid een nieuw fb account aan te maken?
Weet ook niet of iemand hier ervaring mee heeft. Ik stel de vraag hier omdat ik een iphone 4 heb en eigenlijk alleen deze gebruik als ik op fb ga vandaar. Hoop dat iemand mij kan helpen hier mee.

Alvast bedankt.
Advertentie
Advertentie Gesponsorde links (verdwijnt na registratie)

  #2  
Oud 11-06-13, 21:01
Bubbly's schermafbeelding
Bubbly Bubbly is offline
• iOS 10.2
• Ik heb geen iPad
• Besturingssysteem: Mac OS X
 
Geregistreerd: Aug 2010
Locatie: Nederland
Berichten: 2.876
Standaard

Je kan op WhatsApp alleen een telefoonnummer registreren, geen Facebook account.

Neem dus maar eens een kijk in het adresboek van je zus, je oude nummer zal er wel instaan...

Edit: Wát heeft je zus vandaag nog online gezien? Jou op Facebook?
__________________
Disclaimer: Tips en advies op het internet volg je altijd op eigen risico
  #3  
Oud 11-06-13, 22:31
smileytjuh smileytjuh is offline
• iOS 11.1
• 11.1
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: Dec 2009
Locatie: Cuijk
Berichten: 9
Standaard

Idd je kan alleen registreren via telnr, maar als ik bij mijn whatsapp kijk onder het tabje profiel staat er "Gebruik facebook-profiel." Nou is het dus zo dat bij het andere whats app account van de "nep" mij mijn facebook profiel staat en het nr wat wordt weergegeven is het nr dat ik bij facebook heb in gegeven. 0610101010 dat nr heb ik verzonnen. Mijn zus heeft geen ander nr van mij dan alleen mijn huidige nr ik gebruik al jaren het zelfde "echte" nr. Mijn zus heeft de andere mij vandaag nog op whatsapp online gezien.
Als mijn zus dat "nep" account probeert te verwijderen uit whats app krijgt ze de melding dat het niet gaat omdat we facebook vrienden zijn.
Klinkt allemaal een beetje vaag en dat is ook zo. Weet niet wat ik hier mee moet of hoe ik het kan laten stoppen.
Ben best bedreven met computers en iphones maar dit gaat mn pet te boven.
  #4  
Oud 11-06-13, 23:44
Bubbly's schermafbeelding
Bubbly Bubbly is offline
• iOS 10.2
• Ik heb geen iPad
• Besturingssysteem: Mac OS X
 
Geregistreerd: Aug 2010
Locatie: Nederland
Berichten: 2.876
Standaard

Log je Facebook uit in de WhatsApp instellingen. Verwijder daarna WhatsApp uit jouw Facebook App Center. Zou het moeten oplossen.
  #5  
Oud 12-06-13, 09:08
iNemesis iNemesis is offline
• iOS 8.1.2
• 7.1.2
• Besturingssysteem: Mac OS X
 
Geregistreerd: Feb 2011
Locatie: Den Haag
Berichten: 1.127
Standaard

Volgens mij heb jij gewoon het nummer gekaapt van een bestaande persoon die het nummer heeft : 0610101010 !
Dit is mijn scenario . JE bent bij je zus als contact terecht gekomen via Facebook. Facebook zet jouw nummer automatisch bij je zus . Jij verschijnt op 1 of andere manier bij haar online (terwijl jij dat niet bent ). Ik zou een keer even dat nummer bellen, je gaat vast iemand aan de lijn krijgen.
__________________
Revenge of the nerd..
  #6  
Oud 13-06-13, 18:17
Bubbly's schermafbeelding
Bubbly Bubbly is offline
• iOS 10.2
• Ik heb geen iPad
• Besturingssysteem: Mac OS X
 
Geregistreerd: Aug 2010
Locatie: Nederland
Berichten: 2.876
Standaard

Je moet je nummer altijd bevestigen, dus helaas
  #7  
Oud 20-06-13, 01:00
smileytjuh smileytjuh is offline
• iOS 11.1
• 11.1
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: Dec 2009
Locatie: Cuijk
Berichten: 9
Standaard

Probleem is op gelost. ik heb mn wachtwoord op fb veranderd mn zus heeft me uit haar vriendenlijst gegooid en toen contact verwijderd. nu is ie weg uit haar lijst dus denk dat het hier mee af is.
  #8  
Oud 20-06-13, 01:17
iNemesis iNemesis is offline
• iOS 8.1.2
• 7.1.2
• Besturingssysteem: Mac OS X
 
Geregistreerd: Feb 2011
Locatie: Den Haag
Berichten: 1.127
Standaard

@ nee alleen gekaapt op facebook op whatsapp kan het niet....die moet je bevestigen inderdaad.
Reageren



Er zijn 1 actieve gebruikers die momenteel deze discussie bekijken (0 leden en 1 gasten)

 

Soortgelijke discussies

Discussie Auteur Forum Reacties Laatste bericht
gehackte iTunes account die gratis apps downloaden is fake Tiimoto iPhone algemeen 1 11-08-12 20:25
Whatsapp en Facebook geluidjes veranderen Lukk Jailbreak apps en thema's 10 18-07-12 16:51

Regels voor berichten
Je mag geen nieuwe discussies starten
Je mag niet reageren op berichten
Je mag geen bijlagen versturen
Je mag niet je berichten bewerken

BB code is Aan
Smileys zijn Aan
[IMG]-code is Aan
HTML-code is Uit
Trackbacks are Aan
Pingbacks are Aan
Refbacks are Uit



Alle tijden zijn GMT +2. Het is nu 08:54.