Contacten bundelen / kaarten koppelen discussie in iPhone Apps forum; ( verdwijnt na registratie ) Hallo, Ik wil graag wat orde scheppen in de contactenlijst van mijn iPhone, op de iPhone van mijn vriendin zit de mogelijkheid om contacten te ...
|
Registreer | FAQ | Ledenlijst | Kalender | Berichten van vandaag | Zoeken |
|
|||
|
|||
Contacten bundelen / kaarten koppelen
Hallo,
Ik wil graag wat orde scheppen in de contactenlijst van mijn iPhone, op de iPhone van mijn vriendin zit de mogelijkheid om contacten te bundelen, ik kan deze optie op mijn telefoon nergens terugvinden. zei heeft een iPhone 4, ik een 4S. Ook op internet kan ik er weinig over terugvinden. Misschien meer mensen die er last van hebben? (gehad?) Hoor het graag, alvast dank!! |
|
|
Gesponsorde links (verdwijnt na registratie)
|
|
||||
|
||||
contacts
ha tom100
je zou eens naar stl contacts kunnen kijken daarmee kan je al je contacten op verschillende manieren aan elkaar knopen! rob |
|
|||
|
|||
Wat is stl contacts?
|
|
|||
|
|||
Contacts koppelen/bundelen
Ik zit met dezelfde vraag. Volgens De lphone handleiding zou deze optie moeten bestaan, maar ik zie niet hoe ik deze kan toepassen. Heeft hier iemand ervaring mee?
|
Er zijn 1 actieve gebruikers die momenteel deze discussie bekijken (0 leden en 1 gasten) |
|
Soortgelijke discussies |
||||
Discussie | Auteur | Forum | Reacties | Laatste bericht |
Facebook contacten koppelen | nina10000 | iPhone Apps | 4 | 06-12-11 22:23 |
gekoppelde kaarten in contacten IP4 | roeland3006 | iPhone algemeen | 0 | 06-09-11 19:50 |
Ringtone koppelen aan groep contactenRingtone koppelen aan groep contacten | schoe459 | Ringtones en Wallpapers | 0 | 23-06-11 21:07 |
|
|