Ipad 1 aan televisie koppelen d.m.v HDMI adapter discussie in Jailbreak apps en thema's forum; ( verdwijnt na registratie ) Hallo. Mijn ouders hebben een iPad 1 die ik graag aan onze Philips smarttelevisie wil koppelen. Dit om hier netflix op te kijken (de philips ...
|
Registreer | FAQ | Ledenlijst | Kalender | Berichten van vandaag | Zoeken |
|
|||
|
|||
Ipad 1 aan televisie koppelen d.m.v HDMI adapter
Hallo.
Mijn ouders hebben een iPad 1 die ik graag aan onze Philips smarttelevisie wil koppelen. Dit om hier netflix op te kijken (de philips televisie ondersteunt deze namelijk niet) Nu heb ik hem al gejailbreaked en heb hierop Tv out (zowel 1 en 2 ) Displayout (zelfs ook in combinatie met de extra support pack) en deze manier geprobeerd ( Enable Display Mirroring On The iPad 1 - MacStories ) Nu krijg ik met de displayout en de laatste methode wel een beeld te zien dat scherp is met geluid, alleen na een minuut, of 2 minuten krijg ik een melding 'Dit wordt niet ondersteunt' en dan wordt de verbinding verbroken. Heb het al met 2 verschillende televisies geprobeerd, en met de Iphone 4s van mijn vriendin krijg ik wel beeld een valt hij niet uit. Ik heb al alles afgezocht maar krijg het probleem niet gevonden, is er iemand die mij hier misschien wel zou kunnen helpen? In ieder geval alvast bedankt! |
|
|
Gesponsorde links (verdwijnt na registratie)
|
Er zijn 1 actieve gebruikers die momenteel deze discussie bekijken (0 leden en 1 gasten) |
|
Soortgelijke discussies |
||||
Discussie | Auteur | Forum | Reacties | Laatste bericht |
iPad 2 HDMI adapter, TV --- XBMC beeld ratio niet OK | oozpinar | iPad algemeen | 0 | 08-03-12 13:12 |
Ipad hdmi adapter full screen? | guido3bier | iPad algemeen | 3 | 20-02-12 14:00 |
av adapter -hdmi kabel | valereVdV | iPhone accessoires en onderdelen | 1 | 14-09-11 11:59 |
iPad 1 + DV/HDMI Adapter + AirVideo | Azunai | iPad accessoires en onderdelen | 4 | 16-07-11 13:57 |
|
|