iPad 2 HDMI adapter, TV --- XBMC beeld ratio niet OK discussie in iPad algemeen forum; ( verdwijnt na registratie ) ik heb gisteren een HDMI adpater aangesloten op mijn iPad 2 (JB, ios5.0.1), ik heb issues met de beeldratio. voor youtube werkt dit goed, maar ...
|
Registreer | FAQ | Ledenlijst | Kalender | Berichten van vandaag | Zoeken |
|
|||
|
|||
iPad 2 HDMI adapter, TV --- XBMC beeld ratio niet OK
ik heb gisteren een HDMI adpater aangesloten op mijn iPad 2 (JB, ios5.0.1), ik heb issues met de beeldratio.
voor youtube werkt dit goed, maar de gewone iPad scherm waar je de apps ziet, die is niet volledig gestretched over de TV-scherm. daarnaast (nog belangrijker) wil ik xbmc kijken; ik zie wel beeld en geluid, maar niet volledig op mijn scherm, hij toont niet 16:9 ... weet iemand hoe ik dit kan oplossen? |
|
|
Gesponsorde links (verdwijnt na registratie)
|
Er zijn 1 actieve gebruikers die momenteel deze discussie bekijken (0 leden en 1 gasten) |
|
Soortgelijke discussies |
||||
Discussie | Auteur | Forum | Reacties | Laatste bericht |
Ipad hdmi adapter full screen? | guido3bier | iPad algemeen | 3 | 20-02-12 14:00 |
av adapter -hdmi kabel | valereVdV | iPhone accessoires en onderdelen | 1 | 14-09-11 11:59 |
iPad 1 + DV/HDMI Adapter + AirVideo | Azunai | iPad accessoires en onderdelen | 4 | 16-07-11 13:57 |
Heb de Iphone 4 HDMI adapter GETEST....!!!!! | BT73 | iPhone accessoires en onderdelen | 9 | 12-04-11 18:23 |
iphone 3GS hdmi adapter? | roelst | iPhone accessoires en onderdelen | 1 | 27-10-10 22:07 |
|
|