tweaks/apps voor (specifiek) iPhone 5S - iOS7 discussie in Jailbreak apps en thema's forum; ( verdwijnt na registratie ) Toch bedankt!...
|
Registreer | FAQ | Ledenlijst | Kalender | Berichten van vandaag | Zoeken |
|
|||
|
|||
Toch bedankt!
|
Gesponsorde links | |
|
|
|
|
|||
|
|||
Je kunt ook oude versie van xcon installeren via ifile die werkt wel bij mij icm upc tv kijken op gejailbreakte iphone 4s 5s ipad 3
|
|
||||
|
||||
Iemand hier al een oplossing voor gevonden? Ik ondervind hetzelfde probleem met de app van Record Bank...
|
|
|||
|
|||
Ik ondervind ook hetzelfde probleem met de app van Record Bank...
Wie heeft een oplossing ? MvG Tony |
|
|||
|
|||
Mensen die de Record Bank app niet kunnen openen: Installeer/Upgrade de nieuwe xCon app. Nu kan je de app wel openen
|
|
|||
|
|||
En welke versie van xCon bedoel je dan ???
Bij mij schijnt het nog niet te lukken met welke versie van xCon dan ook MvG Tony |
|
|||
|
|||
versie 39-beta7.
Lukt perfect nu bij mij. |
|
|||
|
|||
Thanks tomver
Dat is de versie die inderdaad perfect werkt Bedankt MvG Tony |
|
||||
|
||||
Dank
Had inmiddels de JB al opnieuw verwijderd, maar leuk om te weten als ik hem terug erop gooi als 7.1 tegen zou vallen |
|
|||
|
|||
Deze tweaks heb ik geïnstalleerd, al hoewel er een aantal (nog) niet werken op 64bits uitvoering:
Mijn cydia tweaks Activator Air Blue File Sharing AnyAttach AppETA Appinfo AppSwitcher AptBackup Apptray AptDate Arco Attachments+ for Mail Auxo Barrel Battsaver Bloard Bitesms Bio Protect/Lockdown Bridge Bytafont 2 Callshare Cameratweak 2 iOS7 Cccontrols Ccloader CcNowPlaying Ccsystem status CloseAll Compose ios7 Controller For All Copic Cydelete Cydget DataMeter DataUsage SBSettings Add-On DockShift Eclipse / Nightmode Effects+ Exkey Fav FavouriteContacts 7 FBMessenger Unrestrictor F.lux Forecast / IOS7 Lockscreen Weather GameGem Gridswitcher HiddenSettings 7 iBatteryInfo Pro iCaughtU IconOmatic InfiniDock InfiniBoard InfiniteTweet 2 Infinity Task iOs6 Theme 7 IntelliscreenX iOS 7 Live Weather Icon Lockscreen Dimm Delay Mail Enhancer Pro Mail more Photos Message send percent Mobius No Yahoo No Grabber Nitrous Open in app for photos Pkgbackup ProTube Quick Contacts Quickshare for Action Menu Record my Screen Repower RocketLauncher Rorate SB7 Safari Downloader+ Safari Tab count Sharewidget Sicarius Slide 2 Kill 7 Slide for Usage SMSStats 2 Spin Springtimize Status HUD 2 Statusmodifier / MyStatusbar Status Weather Swipey Swipe Selection pro Tab Todays Calendar Touchposé TransparentVolume Velox Vertex Whatsapp+ Whatsapp Unlimited Media Winterboard Zeppelin Zeppelin Icon Pack 7 3G Unrestrictor 5 Laatst gewijzigd door colliehome; 18-03-14 om 09:54. Reden: *illegale dingen verwijderd |
|
|||
|
|||
|
|
|||
|
|||
Iemand al een oplossing gevonden voor Record Bank app in IOS 8.1????
Alvast dank voor een oplossing TC |
|
|||
|
|||
ik zit op 8.1.2 en ook nog niets....de apple updates komen iets te snel achter elkaar uit
|
|
||||
|
||||
Als die app niet werkt omdat je een jailbreak hebt en is het een keuze die je moet maken.... Jailbreak or not to jailbreak.....thats the question
Kortom....als de app zo belangrijk voor je is, dan gewoon niet jailbreaken
Soortgelijke discussies |
||||
Discussie | Auteur | Forum | Reacties | Laatste bericht |
Jailbreak apps/tweaks | Sjoerdververs | Jailbreak apps en thema's | 1 | 03-05-12 11:54 |
Jailbreak tweaks & Apps op iOS 5 | iMarvin. | Jailbreak apps en thema's | 22 | 02-02-12 11:10 |
Geluid afspelen in vibration mode voor specifiek contact | michaelvaes | iPhone Apps | 0 | 07-02-10 15:31 |
|
|