Geluid afspelen in vibration mode voor specifiek contact discussie in iPhone Apps forum; ( verdwijnt na registratie ) Ik weet niet of dit bestaat, maar heb vaak dat ik graag mijn iPhone op silent wil zetten maar toch van enkele nummers toch nog ...
|
Registreer | FAQ | Ledenlijst | Kalender | Berichten van vandaag | Zoeken |
|
|||
|
|||
Geluid afspelen in vibration mode voor specifiek contact
Ik weet niet of dit bestaat, maar heb vaak dat ik graag mijn iPhone op silent wil zetten maar toch van enkele nummers toch nog oproepen wil ontvangen met geluid.
Zou dus voor enkele contactpersonen de mogelijk willen hebben dat ze me altijd kunnen bereiken ook als mijn iPhone in silent mode staat.. Bestaat er zo iets in de app.store of in Cydia? |
|
|
Gesponsorde links (verdwijnt na registratie)
|
Er zijn 1 actieve gebruikers die momenteel deze discussie bekijken (0 leden en 1 gasten) |
|
Soortgelijke discussies |
||||
Discussie | Auteur | Forum | Reacties | Laatste bericht |
Wel ringtone geluid, geen sms geluid of mail geluid en ontgrendel geluid | Yaron | Ringtones en Wallpapers | 29 | 18-10-14 13:20 |
Video: Video's afspelen in portrait mode? | OptimusPrimeNL | Muziek, foto & video | 6 | 27-03-11 23:07 |
Gevoelige iphone vibration switch | chucky102 | iPhone algemeen | 1 | 27-02-11 21:15 |
Geen geluid bij filmpjes afspelen | steffen123 | iPhone algemeen | 4 | 11-09-10 17:57 |
Contact Images met Google Contact Sync | cloverfield | iTunes | 1 | 30-08-09 22:56 |
|
|