Eigen Ringtone toevoegen aan Whatsapp discussie in Jailbreak apps en thema's forum; ( verdwijnt na registratie ) Ik heb een ringtone (geluid) Whistle van Samsung. Nu wil ik deze toevoegen in mijn Whatsapp. In geen mogelijkheid lukt het mij om deze te ...
|
Registreer | FAQ | Ledenlijst | Kalender | Berichten van vandaag | Zoeken |
|
|||
|
|||
Eigen Ringtone toevoegen aan Whatsapp
Ik heb een ringtone (geluid) Whistle van Samsung. Nu wil ik deze toevoegen in mijn Whatsapp. In geen mogelijkheid lukt het mij om deze te kiezen in de instellingen van Whatsapp.
Ik weet dat er een tweak is om geluiden toe te voegen, in de instellingen van je iphone, aan een Whatsapp. De tweak weet ik helaas niet meer. Kent iemand deze tweak oid? Ben erg benieuwd wie mij op weg kan helpen. |
|
|
Gesponsorde links (verdwijnt na registratie)
|
|
||||
|
||||
Andere ringtonen voer je in mbv iTunes, maar of je die aan Whatsapp kan koppelen weet ik niet.
|
|
|||
|
|||
is niet mogelijk op whatsapp
|
|
||||
|
||||
Is wel mogelijk als je een jailbreak hebt, ik deed het altijd met RingerX VIP. Deze is alleen nog niet geschikt voor IOS7 maar Yllier is ermee bezig.
|
|||
|
|||
Citaat:
|
|
||||
|
||||
|
|
|||
|
|||
|
|
|||
|
|||
Er is namelijk wel een mogelijkheid en dat heet PUSHTONE via cydia store installeren, maar deze tweak is nog niet geupdate voor ios 7, ik zit namelijk nog steeds op ios 6. Ik wacht totdat al mijn tweaks die ik gebruik up to date is zijn.
|
|
|||
|
|||
Dit is zeker mogelijk, als je je iphone hebt gejailbreaked kun je de meldingen handmatig vervangen zoals Bell.caf die vervang je met een ringtone die je zelf hebt gekozen en geeft hem ook de naam Bell.caf, dit doe je via SSH en bijvoorbeeld met het programma WinSCP.
|
|
|||
|
|||
Oeps verkeerde rubriek
|
|
||||
|
||||
Chip: a feature rich jailbreak tweak for customizing banner notifications
Nu ook voor 64 Bit devices...
|
||||
|
||||
Is buggy i.c.m. TinyBar, dev zei eraan te werken voor toekomstige update.
|
|||
|
|||
Ferrywalter,als je wistle echt wilt als ringtone op je iphone gewoon converteren met iringer gratis te downloaden voor windows eens dit geconverteert is gewoon naar itunes brengen als je telefoon gekoppeld is met itunes en er zou dan in je itines een vakje moeten komen met itones op u linkerkant klaar is kees
|
|
||||
|
||||
Of je gebruikt Ringer & Tones te vinden in Cydia , daarna Zedge downloaden en je kan alles een custom geluid geven, whatsapp, facebook, alles
|
|
||||
|
||||
Ringer & Tones is de nieuwe naam voor RingerX VIP, deze is gratis voor iedereen die laatst genoemde app in het verleden had aangeschaft.
|
Er zijn 1 actieve gebruikers die momenteel deze discussie bekijken (0 leden en 1 gasten) |
|
Soortgelijke discussies |
||||
Discussie | Auteur | Forum | Reacties | Laatste bericht |
Eigen nummers toevoegen aan Imatch | n3il3v3 | iPhone algemeen | 2 | 09-06-13 16:18 |
Ringtone snel aan meerdere contacten toevoegen | Maxwell1 | Desktop-applicaties | 1 | 21-11-10 04:24 |
Eigen muziek als ringtone toevoegen! | Dien | Muziek, foto & video | 18 | 19-06-10 18:10 |
Hoe eigen source aan Cydia/installer toevoegen? | TTEL | Ontwikkelen voor iOS | 6 | 16-10-08 22:06 |
|
|