Telefoon locken tijdens bellen? discussie in Jailbreak apps en thema's forum; ( verdwijnt na registratie ) Als ik in de auto een telefoontje beantwoord op de blauwtand, dan krijg ik het soms voor elkaar om de persoon aan de lijn weg ...
|
Registreer | FAQ | Ledenlijst | Kalender | Berichten van vandaag | Zoeken |
|
|||
|
|||
Telefoon locken tijdens bellen?
Als ik in de auto een telefoontje beantwoord op de blauwtand, dan krijg ik het soms voor elkaar om de persoon aan de lijn weg te drukken vanuit mijn broekzak.. Don't ask
Is er een app/ tweak die opgenomen telefoontjes/ dials automatisch locked, waarna je slide/ touchID to unlock hebt, maar via BT wel gewoon kunt ophangen? Mijn dank is groot. |
|
|
Gesponsorde links (verdwijnt na registratie)
|
|
||||
|
||||
CallLock en CallLockscreen zijn nog niet iOS 7-compatibel. Je kunt via Cydia contact opnemen met de ontwikkelaars.
|
Er zijn 1 actieve gebruikers die momenteel deze discussie bekijken (0 leden en 1 gasten) |
|
Soortgelijke discussies |
||||
Discussie | Auteur | Forum | Reacties | Laatste bericht |
Microfoon werkt niet tijdens bellen, wel tijdens speakerphone | blaugrana | iPhone algemeen | 1 | 20-07-12 18:04 |
Tijdens bellen per ongeluk iemand anders bellen | escobarro | iPhone algemeen | 17 | 01-11-10 12:39 |
Kan niet bellen via icoon Telefoon | jwalther | iPhone algemeen | 6 | 10-11-08 00:44 |
Telefoon losgekoppeld tijdens ZiPhone | hanzana | Unlock [archief] | 5 | 08-05-08 23:40 |
geen telefoon ontvangen, wel zelf bellen | renatetijssen | iPhone algemeen | 1 | 22-02-08 14:14 |
|
|